Consilier clienti MIDOCAR Vitan

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MIDOCAR active.


Vezi toate job-urile Consilier clienti MIDOCAR Vitan active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: MIDOCAR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    În anul 1992, MIDOCAR era primul importator al mărcilor Volkswagen și Audi în România, ceea ce ne-a oferit, în sens metaforic, statutul de exploratori ai pieţei auto în România. În prezent, dealerul MIDOCAR își desfășoară activitatea în cele două reprezentanțe din București, MIDOCAR Otopeni și MIDOCAR Vitan.
    Reprezentarea timpurie pe piaţa românească a grupului Volkswagen prin intermediul MIDOCAR, precum şi menţinerea companiei noastre în poziţia de unic dealer în Bucureşti până în 2007, ne-au pus de multe ori in postura de pionieri ai domeniului auto în România: am înfiinţat primul service autorizat Volkswagen şi Audi, am înscris pentru prima dată cele două mărci la târgurile TIB şi TIBCO, membrii conducerii sunt co-fondatori ai APIA, am construit primul sediu la standardele Volkswagen din România şi prima şi singura secţie de Dotări Speciale din reţeaua noastră.
    Am pornit de la 62 de unităţi vândute în primul an de existenţă şi, în timp, am ajuns să deţinem un întreg portofoliu de brand-uri, formând o echipă specializată şi puternică. MIDOCAR oferă astăzi servicii complete pentru clienții săi, de pre si post vânzare pentru mărcile Audi si Volkswagen, service Skoda, autovehicule de ocazie și servicii buy-back sub marca DasWeltauto, precum și leasing prin MIDOCAR LEASING IFN.
    Valori
    Valorile promovate de MIDOCAR nu reprezintă altceva decât valorile mărcilor pe care le distribuim de 21 de ani. Seriozitatea, stabilitatea, încrederea, profesionalismul, competiţia, istoricul şi cultura organizatională – toate pornesc de la produsele şi serviciile brandurilor pe care le reprezentăm şi sunt argmentate de către compania noastră, în drumul lor final către client.
    Structură și Echipă
    Mecanismul Grupului Volkswagen, din care facem parte, a fost dintotdeauna pus în mişcare de pasiune și prin pasiune. Din perspectiva organizării, structura noastră nu este cu mult diferită de structura unei companii producătoare de maşini.
    Fiecare linie de asamblare şi fiecare angajat este responsabil de departamentul său, dar şi de rezultatul final pe care îl livrează către companie, iar compania, la rândul său, către public.
    Fiecare membru al Echipei MIDOCAR este descris de seriozitate, pregătire și respect față de munca sa și față de rezultatul livrat clientului.
    Beneficii
    Membrii MIDOCAR sunt profesioniști cu experiență, care beneficiază de școlarizări și traininguri susținute de grupul Volkswagen AG și Porsche România, dar și de invitații la acțiunile interne.
    Condițiile de muncă sunt moderne, iar șansele de avansare se adresează în aceeași măsură tuturor angajaților, prin comunicarea internă prioritară a pozițiilor nou deschise.
    Dacă ești un profesionist cu experiență, te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    Studii superioare tehnice
    Experienta minim 1 an intr-un service auto
    Orientare catre client, consiliere
    Capacitate organizare

    Responsabilitati

    Consilierea clientilor in mod sistematic si calificat in toate etapele procesului de service cu scopul obtinerii unor rezultate optime si a cresterii satisfactiei acestora formand baza unei legaturi pe termen lung cu marca si compania;
    Promovarea activa a serviciilor, pieselor de schimb si a accesoriilor disponibile;
    Preluarea si inregistrarea urmatoarele date: identificare client, contact client, identificarea autovehicul, numar exact de kilometri, data efectuarii ultimei intretineri sau reparatii