Specialist Nursery Marketplace

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Specialist Nursery Marketplace active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, than you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)

    Cerinte

    • Experienta de minim 6 luni in domeniul relatiilor cu clientii;
    • Gandire analitica;
    • Bune abilitati de comunicare, motivatie de a invata lucruri noi si de a infrunta provocari, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Ambitie, gandire logica, structurata, usurinta de a invata, spontaneitate, atitudine pozitiva;
    • Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
    • Studii superioare finalizate;
    • Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
    • Bune abilitati organizatorice si orientare catre detalii;
    • Rapiditate si eficienta;
    • Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.

    Responsabilitati

    • Cunoaste in detaliu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
    • Contacteaza zilnic sellerii noi pentru a le oferi suport in operarea modelului de Marketplace;
    • Contacteaza sellerii pentru a le oferi suport pentru efectuarea de operatiuni in platforma Marketplace;
    • Contacteaza sellerii pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea activitatii in platforma eMAG Marketplace;
    • Analizeaza evolutia KPI-ilor sellerilor si adapteaza planul de training la nevoile acestora;
    • Instruieste prin intermediul telefonului sellerii, in functie de nevoile acestora;
    • Colabreaza cu alte departamente pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Un buget lunar pe care il poti folosi pentru beneficii flexibile - tichete de masa, pachete turistice, cursuri de dezvoltare profesionala, pensie privata;
    • Discount de angajat;
    • Pachet salarial competitiv - salariu fix si bonusuri in functie de performanta;
    • Abonament medical;
    • Acces la biblioteca Bookster;
    • Fructe proaspete la birou, sucuri, apa si cafea;
    • Oferte negociate pentru tine (telecom, banking, food, sport si altele);
    • Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.