Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Inetum Romania active.


Vezi toate job-urile Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Inetum Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 28.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About Inetum, Positive digital flow:

    Inetum is an IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. The Inetum group is committed towards all these players to innovate, continue to adapt and stay ahead. With its multi-expert profile, Inetum offers its clients a unique combination of proximity, a sectorial organization and solutions of industrial quality. Operating in more than 26 countries, the Group has nearly 27,000 employees and in 2020 generated revenues of €1,965 billion.

    Inetum Romania is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 15 years of activity. It is a stable, growing and profitable company with over 500 employees who provides IT consulting services, infrastructure and software development assistance, digital services implementation and support.

    In an Agile format, our teams work on cloud initiatives, application development, business intelligence, automation and digitalization projects that contribute to the profit and evolution of our clients. The diversity of our projects offers team members the opportunity for learning and growth. The company had a turnover of 20 million EURO in 2021.

    Cerinte

    Gestiunea serviciilor conform metodologiei ITIL
    Stapanirea corespunzatoare a elementelor de cultura generala IT&C
    Cunostinte privind gestiunea relatiei cu clientii, planificarea de business, gestiunea riscurilor, gestiunea calitatii, gestiunea achizitiilor
    Cunostiinte privind project management
    Stapanirea tehnicilor de prezentare si de conducere a reuniunilor
    Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare si negociere
    Capacitate de organizare, atitudine pozitiva, spirit proactiv

    Experienta
    Minim 5 ani in domeniul sistemelor informatice
    Minim 2 ani project management
    Avantaj experienta in rol similar
    Avantaj experienta vanzari

    Responsabilitati

    Responsabilitati in Relatia cu Clientii
    Asigurarea functiei de corespondent unic pentru clientii gestionati, pentru toate serviciile furnizate
    Coordonarea si animarea relatiei intre clientii gestionati si Vauban, identificarea disfunctionalitatilor din aceasta relatie si propunerea masurilor de ameliorare.
    Participarea la verificarea periodica a nivelului de satisfactie al clientilor gestionati
    Relatia transversala cu entitatile din Vauban, pentru a asigura fezabilitatea si calitatea serviciilor contractate

    Responsabilitati in Contractarea si Acceptanta Serviciilor
    Formalizarea si gestiunea conventiilor de lucru pentru serviciile prestare clientilor din portofoliul gestionat
    Identificarea indicatorilor relevanti ce caracterizeaza functionarea serviciilor
    Negocierea cu clientii a conventiilor de exploatare, pentru agrearea conditiilor in care serviciile sunt oferite, integrat, de catre Vauban, precum si redactarea Contractului de Servicii (SLA) si a Conventiilor de Exploatare (OLA).
    Responsabilitati in Furnizarea Continua si Ameliorarea Serviciilor
    Realizarea regulata a statisticilor indicatorilor relevanti si a tendintelor de evolutie asociate, declinate pentru fiecare client (tablouri de bord).
    Supravegherea respectarii angajamentelor de serviciu catre client, prin intermediul tablourilor de bord.
    Propunerea ameliorarilor pentru procesele operationale sau pentru procedurile de lucru, in scopul indeplinirii angajamentelor luate prin Contractele de Servicii (SLA) si prin Conventiile de Exploatare (OLA).

    Responsabilitati in Gestiunea Costurilor de Servicii
    Evaluarea si actualizarea costurilor asociate serviciilor furnizate de Vauban catre clientii gestionati, in vederea asigurarii unui raport competitiv calitate/pret

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (378)