HR Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile HR Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte


    •Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (specializarile in domeniu constituie avantaj);
    •Experienta in cadrul unui post similar de minim 6 luni (constituie avantaj);
    •Cunostinte de baza din domeniul de activitate;
    •Bune abilitati de operare pe calculator (corespondenta, MsOffice, aplicatii specifice);
    •Agilitate;
    •Bune abilitati de comunicare si de colaborare;
    •Rigoare si atentie la detalii;
    •Livrare de rezultate;
    •Bun management al informatiei;
    •Proactivitate;
    •Nivel inalt de implicare si responsabilitate;
    •Abilitati excelente de organizare si prioritizare a sarcinilor;
    •Integritate si onestitate.

    Responsabilitati


    •Oferirea suportului administrativ in procesul de recrutare: crearea si publicarea anunturilor de recrutare, selectia CV-urilor in functie de profilul candidatului si descrierea postului; contactarea telefonica a candidatilor; actualizarea bazei de date a candidatilor; stabilirea interviurilor/intalnirilor la sediul companiei; operarea cererilor de recrutare in aplicatia software specifica; completarea rapoartelor de recrutare in aplicatia software specifica;

    •Oferirea suportului administrativ in desfasurarea training-urilor: elaborarea si actualizarea listei participantilor; mentinerea legaturii cu participantii prin telefon sau e-mail; scanarea/printarea materialelor necesare; verificarea echipamentelor logistice necesare in sala de curs;

    •Gestionarea activitatilor administrative in relatiile cu partenerii si furnizorii: scanarea si introducerea contractelor si facturilor in aplicatia software specifica; actualizarea periodica a bazei de date cu parteneri si furnizori; arhivarea fizica a contractelor si facturilor;

    •Raportare: realizare de rapoarte si analize specifice activitatii departamentului.

    Alte informatii

    Postul de Admin HR presupune contract pe o perioada determinata de 1 an (cu posibilitatea de prelungire), program full-time.

    Impreuna vom deveni compania de asigurari preferata de romani!