Enforcement Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Enforcement Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite sau în curs (studiile juridice reprezintă un avantaj);
    • Cunoștințe Microsoft Office (Microsoft Excel – nivel mediu);
    • Capacitatea de organizare a timpului și de prioritizare a task-urilor;
    • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
    • Atenție la detaliu;
    • Bune abilități de comunicare și negociere;
    • Cunoștinte minime de Limba Engleză;
    • Experiența în domeniul recuperărilor de creanțe reprezintă un avantaj;

    Responsabilitati

    • Gestionarea dosarelor de executare silită;
    • Menținerea legăturii cu debitorii și angajatorii în vederea recuperării creanțelor;
    • Căutarea datelor noi de contact și contactarea telefonică a angajatorilor;
    • Crearea de rapoarte pentru managementul superior;
    • Preluarea debitorilor, atunci când este necesar;

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Oportunitatea de a începe cariera în domeniul juridic;
    • Oportunități reale de dezvoltare profesională;
    • Oportunitatea de a lucra într-o echipa profesionistă, tânără și dinamică;