Asistent Administrativ, Iași

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată, deschisă şi motivată să se dezvolte într-un mediu de lucru dinamic.
    Te așteptăm în echipa noastră de Suport Administrativ dacă:





    cunoști limba franceză la un nivel minim B1;

    ești adaptabil, responsabil și riguros;

    ai o atitudine pozitivă și proactivă.

    Responsabilitati

    Care sunt responsabilitățile unui Asistent administrativ în acest departament?



    Gestionează taskuri administrative.
    Preia, înregistrează, distribuie documentele sau informaţiile către departamentele implicate.
    Realizează activitățile pe care le are în portofoliu conform procedurilor de lucru și respectând termenele aferente fiecărei activități.
    Verifică și actualizează bazele de date ale departamentului.
    Analizează costurile pe diversele servicii din companie.
    Alte task-uri administrative trasate de superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea și dorința de învățare, oferim următoarele beneficii:



    Formare;
    Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    Pachet salarial atractiv.