Inginer Servicii Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Inginer Servicii Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
    • Studii superioare tehnice de lunga durata (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare)
    • Certificare tehnică nivel bază ( Suport Tehnic ).
    • Cursuri de specializare.

    Experienţa în muncă:
    • Minimum 3 ani experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera echipamentelor instalate la sediul clientului (instalare şi întreţinere şi/sau vânzare).

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    • Telecomunicaţii — cunoştinţe despre transmisiuni, comutaţie, monitorizare şi operare a echipamentelor de telecomunicaţii;
    • Orientare spre client
    • Gândire deductivă – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile;
    • Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine;
    • Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune;
    • Bune abilităţi de comunicare;
    • Cunoştinţe de operare pe calculator;
    • Îndemânare;
    • Iniţiativă;
    • Integritate – onest, corect;
    • Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice;
    • Disponibilitatea de a-şi îmbunătăţi pregătirea profesională în funcţie de cerinţele locului de muncă prin participarea la cursuri, seminarii, prezentări;
    • Carnet de conducere fără incidente;
    • Utilizarea unei limbi straine (engleza) in scopul atingerii la timp a obiectivelor comune.

    Responsabilitati

    SCOP: Participă la activităţile tehnice, asignate compartimentului, care necesită cunoştinţe profesionale superioare cât şi experienţă. Efectuează toate activităţile tehnice de instalare şi întreţinere pentru clienţi, în vederea asigurării infrastructurii tehnice, indispensabilă pentru furnizarea unor servicii de calitate, contribuind astfel la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor prin reducerea timpului de aşteptare pentru instalarea serviciilor şi a duratei deranjamentelor tehnice.

    • Configurează, instalează şi pune în funcţiune la locaţia clientului toate echipamentele de infrastructură necesare (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) pentru a contribui la furnizarea de servicii clienţilor conform obligaţiilor contractuale asumate şi standardelor stabilite în acordurile privind calitatea;
    • Efectuează toate activităţile de service post-vânzare şi întreţinere preventivă la locaţia clientului, conform obligaţiilor contractuale şi procedurilor tehnice de întreţinere, în vederea asigurării unei funcţionări eficiente a echipamentelor/sistemelor;
    • Efectuează întreţinerea corectivă a echipamentelor (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) utilizând dispozitive electronice de testare, măsurare şi monitorizare pentru a identifica problema, a evalua cauza şi a izola şi restabili deranjamentul, contribuind astfel la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor prin reducerea timpilor de nefuncţionare a serviciului/echipamentului;
    • Participă la activităţile tehnice care necesită cunoştinţe profesionale superioare cât şi experienţă;
    • Participă la programele de instruire la care este convocat (instruire periodica SMSSO);
    • Participă la instruirea colegilor prin prezentarea serviciilor nou introduse în portofoliu;
    • La cererea şefilor ierarhici :
    - preiau şi rezolvă solicitări diverse (Reprezentanţi de Vânzări, alte compartimente);
    - asigură suport tehnic Reprezentanţilor de Vânzări;
    - efectuează vizite la clienţi împreună cu Reprezentanţi de Vânzări, pentru identificare cerinţe client;
    - întocmesc documentaţiile necesare lucrărilor de cablare.
    • Respectă termenele de instalare şi înlătură deranjamentele în perioada de timp impusă, prin contract;
    • Are relaţii funcţionale cu specialişti din cadrul altor compartimente, conform procedurilor în vigoare, în vederea îndeplinirii atribuţiilor specifice ( instalare, mentenanţă, elaborare soluţii acces ). Comunicarea cu aceştia se realizează prin înregistrări specifice.
    • Menţine şi promovează standardele şi imaginea companiei prin prestarea unor servicii de calitate şi printr-o atitudine profesională faţă de toţi clienţii;
    • Completează formulare şi rapoarte conform procedurilor şi instrucţiunilor de lucru;
    • Asigură integritatea echipamentelor, sculelor, dispozitivelor, aparatelor de măsură şi mijloacelor auto din dotare;
    • Face propuneri de îmbunătăţire a metodelor de lucru şi de analiză pentru activitatea pe care o desfăşoară;
    • Participă la îndeplinirea obiectivelor generale ale Compartimentului prin asistarea colegilor cu mai puţine cunoştinţe şi experienţă;
    • Comunică în mod operativ şi pe cale ierarhică toate neregulile sau abaterile cu privire la respectarea legislaţiei;
    • Participă la elaborarea reglementărilor interne ori de câte ori este necesar pentru îmbunătăţirea activităţii;
    • Întocmeşte lucrări de înregistrare ori analize financiare solicitate de şefii ierarhici şi prezintă rezultatele şi interpretările pentru a fi analizate;
    • Se preocupă de îmbunătăţirea pregătirii sale profesionale având obligaţia să cunoască şi să aplice prevederile legale, instrucţiunile, metodologiile interne şi procedurile de lucru care fac referire la activitatea pe care o desfăşoară;
    • În limita competenţei, execută şi alte sarcini trasate de şefii ierarhici.