Customer Service Representative cu Limba Italiană

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Train2Perform active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative cu Limba Italiană active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 25.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:

     Recrutare si selectie personal
     Training personalizat
     Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
     Evaluarea performantei angajatilor
     Analize de climat organizational.

    Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI), o soluție modulară, configurabilă, de evaluare și dezvoltare dedicată companiilor, organizațiilor antreprenoriale, instituțiilor publice.

    Cerinte

    - Cunoștințe de limba Italiană la nivel avansat;

    - Cunoștințe de limba Engleză la nivel mediu/ avansat;

    - Cunoștințe operare PC și viteză de tehnoredactare;

    - Foarte bune abilități de comunicare;

    - Perseverență și focus pe îndeplinirea obiectivelor stabilite;

    - Persuasiune și proactivitate;- Atitudine pozitivă și orientare către client;

    - Capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii.

    Responsabilitati

    - Operează toate serviciile electronice destinate clienților

    - preia și inițiază apeluri și e-mailuri, operează în baza de date;

    - Furnizează informaţii, acordă asistenţă, tratează reclamaţii prin telefon, e-mail sau chat, conform procedurilor şi instrucţiunilor de lucru;

    - Înregistrează fiecare apel, e-mail și chat preluat sau inițiat în baza de date, în conformitate cu procedurile de lucru;

    - Promovează imaginea companiei prin atitudine, cunoştinţe, orientare către client şi disponibilitate faţă de nevoile clienţilor;

    - Acordă suport colegilor mai puţin experimentaţi şi dovedeşte spirit de echipă.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Primă de relocare/ instalare;

    - Training-uri specifice activității;

    - Pachet salarial peste media pieței;

    - Bonusuri de performanță lunare;

    - Posibilități de dezvoltare profesională într-o companie de nivel internațional

    - Asigurare medicală privată;

    - Mediu de lucru profesionist si plăcut.