Project Analyst Large Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Project Analyst Large Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    - Foarte bune cunoștințe de operare a pachetului Microsoft Office (Excel);
    - Experienta relevanta pe analiza de business;
    - Experienta in pozitii de project management constituie un avantaj;
    - Cunostinte minime de management si notiuni juridice;
    - Limba Engleza nivel avansat;
    - Abilitati dezvoltate de comunicare;
    - Aptitudine generala de invatare;
    - Abilitati de negociere;
    - Aptitudini de conducere: previziune, organizare, decizie, coordonare, control - evaluare;
    - Capacitate de adaptare si spirit de echipa;
    - Trasaturi pozitive de caracter: exigentă, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune;
    - Rezistenta la stres;
    - Atentie la detalii;
    - Spirit de initiativa;
    - Studii superioare finalizate sau in curs.

    Responsabilitati

    - Colecteaza date si colaboreaza cu departamentele de specialitate (ex: Financiar, Raportare, Juridic, Quality Assurance etc) in vederea realizarii de rapoarte periodice si ad-hoc, analize, prezentari, dupa caz, conform procedurilor interne;
    - Elaboreaza analize pe portofolii dupa criterii prestabilite;
    - Monitorizeaza si centralizeaza situatiiile lunare cu privire la licitatii;
    - Verifica fisiere si introduce costuri in sistem;
    - Asigura interfata operationala a departamentului in fluxul de aprobari;
    - Reconciliaza lunar cu departamentul contabil toate platile efectuate, pentru identificarea eventualelor erori;
    - Centralizeaza si monitorizeaza indicatorii principali de performanta ai Departamentului;
    - Elaboreaza procedurile in baza carora se desfasoara activitatea echipei (dupa caz);
    - Face lunar actiuni de control inopinate asupra concordantei informatiilor existente in dosare si sisteme si raporteaza catre Head-Of;
    - Colaboreaza cu partenerii externi (ex. Notari, Cesionari, Asiguratori etc) in vederea obtinerii/recuperarii de acte, corespondente, verificari facturi, confirmari de cesiune, pregatire semnare tranzactii etc;
    - Urmareste cresterea motivatiei angajatilor din subordine: identifica/actualizeaza obiectivele individuale si propune cai de atingere a acestora conform obiectivelor organizatiei;
    - Centralizeaza si asigura comunicarile cu BCR - Analiza, Monitorizare, Centralizare, Comunicare Documente lipsa etc.

    Beneficii:
    - Pachet salarial corelat cu experienta si rezultate;
    - Oportunitati de dezvoltare in cadrul unei companii internationale.

    Alte informatii

    APS Holding este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrală și de Est, cu sediul principal în Praga, Republica Cehă, și sucursale în Bulgaria, Grecia, Polonia, România, Serbia, Slovacia, dar și în Vietnam. APS România a fost fondată în anul 2007, devenind rapid unul dintre cei mai activi investitori și manageri ai împrumuturilor performante și neperformante și partener al celor mai mari companii financiare și non-financiare din țară.

    Subsidiara APS Holding este singura entitate de pe piața locală a recuperatorilor de creanțe capabilă să serviseze portofolii de tip corporate, întreprinderi mici și mijlocii și retail garantate, fiind administratorul tuturor pachetelor de credite neperformante cu aceste caracteristici care au fost valorificate în România.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (94)