Receptioner/ Front-Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Evolve today active.


Vezi toate job-urile Receptioner/ Front-Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Evolve today
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    We are a complex company that offers consulting and recruitment services in the Human Resources area..

    Evolution in performance, professionalism, balance and satisfaction.

    We are your trustworthy partner that understands the markets continuous dynamic change and difficulties but also from our constant direct engagement with the companies we work with, and their employees.

    We speak the languages of those that have ambitions, motivation for success and are able to adapt, innovate, and evolve.

    As your devoted partner we identify the requirements and the necessities of your company and as well for your employees.

    Cerinte

    Pentru unul dintre partenerii nostrii, un business 100% romanesc, cu o experiență de peste 15 ani pe piața locală, care a dezvoltat și intretine două dintre cele mai mari parcuri de birouri, avem 2 roluri deschise pentru pozitia de Receptioner/Front-Offce

    Partenerul nostru este dezvoltatorul primului campus privat din România, care cuprinde 850 de garsoniere și apartamente destinate închirierii

    Cerinte:
    - Minim 1 an experienta in domeniul hotelier pe pozitie de Receptioner/Front-office (preferabil intr-un hotel chain)
    - Cunostinte operare canale rezervari online Booking, Expedia, HRS si altele constitie atu.
    - Cunostinte operationale pe sisteme de operare Opera/Fidelio/Protel
    - Proactiv, automotivat si comunicativ
    - Cunostinte bune de limba engleza
    - Foarte bune abilitati de comunicare
    - Abilitati de a relationa cu oamenii, lucru in echipa

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Activitati specifice receptiei: check-in / check-out, incasare si facturare clienti
    - Intampina oaspetii hotelului si proceseaza cu rapiditate cerintele acestora
    - Introducerea rezervarilor in sistem.

    Alte informatii

    - Program 12/24, 12/48/ 8 ore
    - Salariu 1500 lei net + 300 lei bonuri de masa.
    - Abonamet medical la Medicover