Receptioner/ Front-Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Evolve today active.


Vezi toate job-urile Receptioner/ Front-Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Evolve today
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    At Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector.
    We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients.
    From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexible, but staying true to our values. We aim higher and higher and we invite you to EVOLVE with us!

    Cerinte

    Pentru unul dintre partenerii nostrii, un business 100% romanesc, cu o experiență de peste 15 ani pe piața locală, care a dezvoltat și intretine două dintre cele mai mari parcuri de birouri, avem 2 roluri deschise pentru pozitia de Receptioner/Front-Offce

    Partenerul nostru este dezvoltatorul primului campus privat din România, care cuprinde 850 de garsoniere și apartamente destinate închirierii

    Cerinte:
    - Minim 1 an experienta in domeniul hotelier pe pozitie de Receptioner/Front-office (preferabil intr-un hotel chain)
    - Cunostinte operare canale rezervari online Booking, Expedia, HRS si altele constitie atu.
    - Cunostinte operationale pe sisteme de operare Opera/Fidelio/Protel
    - Proactiv, automotivat si comunicativ
    - Cunostinte bune de limba engleza
    - Foarte bune abilitati de comunicare
    - Abilitati de a relationa cu oamenii, lucru in echipa

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Activitati specifice receptiei: check-in / check-out, incasare si facturare clienti
    - Intampina oaspetii hotelului si proceseaza cu rapiditate cerintele acestora
    - Introducerea rezervarilor in sistem.

    Alte informatii

    - Program 12/24, 12/48/ 8 ore
    - Salariu 1500 lei net + 300 lei bonuri de masa.
    - Abonamet medical la Medicover

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (177)