Call Center - Lb Romana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Call Center - Lb Romana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Cerinte

    Cunostinte de utilizare PC;
    Bune abilitati de comunicare si relationare;
    Capacitate de analiza si orientare catre gasirea de solutii;
    Flexibilitate in lucru cu clientii;
    Atitudine proactiva;
    Experienta nu este necesara;

    Responsabilitati

    Responsabilitati / Realizari

    Preluarea si rezolvarea solicitarilor scrise (mail) ale
    clientilor prin acordarea de support rapid si calitativ;
    Preluarea si rezolvarea solicitarilor telefonice ale clientilor;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Programul part-time/ 6h;
    - Perioada de training platita;
    - Bonuri de masa 15 Ron/Tichet;
    - Prima de concediu in perioada verii;
    - Asigurare medicala;
    - 15% reducere la produsele companiei;
    - Decont transport;
    - Bonus anual