Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Tehnician IT cu responsabilitati administrative logistice
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Tehnician IT cu responsabilitati administrative logistice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.03.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp
- Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint, Visio, Project, etc.) şi Internet
- Capacitate de lucru în echipă, abilităţi de comunicare efectivă – în scris şi vorbit;
- Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă, abilitati de negociere;
- Cunoştinţe de limba engleză;
- Cunoştinţe generale în domeniul IT/Comunicaţii.
- Ofera suport administrativ , tehnic in derularea contractelor cu clientii ICT;
- Sustine activitatea de management de contract pentru clientii ICT;
- Ofera suport si este responsabil pentru activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor (piese de schimb, consumabile, echipamente IT);
- Ofera suport si rapoarte in activitati de inventariere lunare,trimestriale si/sau anuale;
- Actualizează baza de date cu stocurile din gestiune si mentine inregistrari;
- Realizeaza rapoarte ad hoc privind stocul de echipamentele si piesele de schimb IT in functie de status;
- Este responsabil cu baza de date cu privire la stocurile primite in gestiune in vederea furnizarii la timp a informatiilor privind echipamentele si piesele de schimb IT;
- Realizeaza rapoarte de calitate specifice pentru client si generale pentru management (periodice si la cerere) sau conform procedurilor in vigoare;
- Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi firme terte pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
- Participa activ in selectarea partenerilor pentru livrarea de materiale si servicii pentru realizarea serviciilor castre clienti;
- Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice;
- Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT;
- Este responsabil de coordonarea corespunzatoare a resurselor materiale si umane alocate activitatii specificate in contract in vederea asigurarii calitatii serviciilor conform angajamentelor contractuale;
- Propune si realizeaza iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT;
- Optimizeaza şi automatizeaza fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT;
- Sprijină proactiv iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrative Assistant Hybrid | |
Manager IT - Warehouse Systems (f/m) BUCURESTI, | |
Tehnician gestiune stocuri Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (51) |
Raporteaza eroarea la