Tehnician IT cu responsabilitati administrative logistice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Tehnician IT cu responsabilitati administrative logistice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp
    - Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint, Visio, Project, etc.) şi Internet
    - Capacitate de lucru în echipă, abilităţi de comunicare efectivă – în scris şi vorbit;
    - Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă, abilitati de negociere;
    - Cunoştinţe de limba engleză;
    - Cunoştinţe generale în domeniul IT/Comunicaţii.

    Responsabilitati

    - Ofera suport administrativ , tehnic in derularea contractelor cu clientii ICT;
    - Sustine activitatea de management de contract pentru clientii ICT;
    - Ofera suport si este responsabil pentru activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor (piese de schimb, consumabile, echipamente IT);
    - Ofera suport si rapoarte in activitati de inventariere lunare,trimestriale si/sau anuale;
    - Actualizează baza de date cu stocurile din gestiune si mentine inregistrari;
    - Realizeaza rapoarte ad hoc privind stocul de echipamentele si piesele de schimb IT in functie de status;
    - Este responsabil cu baza de date cu privire la stocurile primite in gestiune in vederea furnizarii la timp a informatiilor privind echipamentele si piesele de schimb IT;
    - Realizeaza rapoarte de calitate specifice pentru client si generale pentru management (periodice si la cerere) sau conform procedurilor in vigoare;
    - Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi firme terte pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
    - Participa activ in selectarea partenerilor pentru livrarea de materiale si servicii pentru realizarea serviciilor castre clienti;
    - Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice;
    - Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT;
    - Este responsabil de coordonarea corespunzatoare a resurselor materiale si umane alocate activitatii specificate in contract in vederea asigurarii calitatii serviciilor conform angajamentelor contractuale;
    - Propune si realizeaza iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT;
    - Optimizeaza şi automatizeaza fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT;
    - Sprijină proactiv iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (51)