F&B supervisor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Baneasa Developments active.


Vezi toate job-urile F&B supervisor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Angajator: Baneasa Developments
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Băneasa Developments este dezvoltatorul zonei comerciale Băneasa şi acoperă o suprafaţă construită de peste 450.000 m². Aceasta este una dintre cele mai întinse zone de acest gen din Europa Centrală şi de Est.
    Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele.

    Cerinte

    • Persoana integra, punctuala si diplomata
    • Disponibilitatea de a invata si de a se adapta la situatii noi
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat
    • Abilitati bune de coordonare si organizare

    Responsabilitati

    • Se ocupa de redactarea, actualizarea procedurilor de lucru pentru bucatari, barmani, ospatari si casieri (inclusiv descrierea produselor, retete etc.)
    • Organizeaza si supravegheaza activitatea bucatarilor, ospatarilor, barmanilor, casierilor si se implica activ in rezolvarea problemelor de orice natura, care pot aparea
    • Evalueaza activitatea angajatilor din subordine
    • Tine evidenta avansurilor spre decontare ridicate din casierie si urmãreste decontarea acestora.
    • Colecteaza sumele incasate de catre casieri si se asigura ca acestea sunt conforme cu sumele reflectate de softul de vanzare
    • Realizeaza zilnic inventarierea stocurilor din gestiune (magazii si bar)
    • Se asigura ca la inceputul zilei de lucru angajatii sunt informati cu privire la evenimentele corporate care vor avea loc si este responsabil de corecta implementare a detaliilor legate de eveniment, conform instructiunilor primite de la departamentul care organizeaza evenimentul (alternative, marketing etc.): pregatire mese, fete de mese, verificare stoc produse, servire produse la orele indicate etc.

    Alte informatii


    Beneficii:
    • Posibilitatea de dezvoltare profesionala prin instruiri specifice si activitati antrenante;
    • Oportunitati de promovare in cadrul companiei;
    • Conditii de munca excelente intr-un mediu de lucru dinamic, provocator si placut;
    • Pachet complex de beneficii: decontare transport (abonament RATB si METROREX/ carburant), tichete de masa, bonus anual de performanta si alte beneficii