ACCOUNTANT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RIAN&Partners active.


Vezi toate job-urile ACCOUNTANT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 14.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    •Studii superioare absolvite- profil economic;
    •Experienta in domeniu de minimum 5 ani;
    •Cunostinte Limba Engleza;
    •Cunostinte utilizare PC;
    •Orrientare spre client, creativitate, transparenta;
    •Aptitudini de comunicare si leadership;
    •Adaptabilitate si flexibilitate.

    Responsabilitati

    •Inregistreaza, verifica si analizeaza din punct de vedere legal si al corectitudinii de clasificare toate inregistrarile contabile ce stau la baza intocmirii balantei contabile si a contului de profit si pierdere;
    •Efectueaza inregistrarile contabile complexe si/sau exceptionale, precum si inregistrarile contabile aferente inchiderilor lunare/anuale;
    •Urmareste existenta contractelor incheiate cu partenerii (clienti, furnizori, banci etc) si respecta prevederile contractuale din punct de vedere financiar-contabil;
    •Urmareste acoperirea necesarului zilnic de plati si previzioneaza incasarile pe baza scadentelor;
    •Reconciliaza platile/incasarile catre furnizori/clienti cu facturile scadente din sistem;
    •Urmareste soldurile clientilor si furnizorilor, confruntari de sold, depisteaza creantele intarziate si ia masuri pentru incasarea sau recuperarea lor;
    •Realizeaza raportul de cash-flow;
    •Realizeaza raportul zilnic de trezorerie;
    •Completeaza Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul de Evidenta Fiscala;
    •Sustine activitatea Managerului Financiar prin analizarea conturilor din balanta companiei si prin analiza veniturilor si cheltuielilor;
    •Pune la dispozitia Managerului Financiar toate informatiile necesare pentru intocmirea diverselor rapoarte interne si/sau externe;
    •Participa activ la controlul exercitat asupra activitatii atat din punct de vedere financiar-contabil, cat si legislativ.