Inginer OMC (Operations Maintenance Center)

Angajator: Camusat RomTelecomunicatii
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    CAMUSAT ROM TELECOMUNICATII - Societate multinationala, parte a grupului francez CAMUSAT, leader in domeniul constructiilor de infrastructuri pentru telecomunicatii.

    Cerinte

    o Experienta in proiecte de telecomunicații, suport tehnic si implementare de echipamente pentru 2G / 3G / 4G a elementelor controler de radio (RNC, NodeB, BTS, BSC, eNodeB) în rețelele de comunicații fără fir, inclusiv înțelegerea elementelor de rețea Circuit Switch și a Packet Switch Core;
    o experiență și competențe excelente IP de rutare
    o înțelegere de protocoale de interfață, a analizei de protocol și a specificațiilor de rețea;
    o înțelegere conceptului de implementare de rețea wireless și a serviciilor de operațiuni;
    o Experiența cu M2000, LMT, DBS3900, BTS3900, BSC6900 va fi considerat un avantaj.

    Responsabilitati

    • Asigurarea suportului RAN Partajare / Schimbare pentru furnizorii majori de telecomunicații;
    • Gestionarea integrării la distanță, schimbarea, verificarea sistemului, acceptarea și depanarea echipamentelor instalate;
    Furnizarea de asistență tehnică pentru problemele de depanare;
    • Sprijinirea escaladărilor de la proiect la integrare;
    • Participarea la anchetă și verificarea noilor caracteristici;
    • Furnizarea de asistență pentru tehnicienii de teren pentru operarea și întreținerea elementelor de rețea, inclusiv transferul de competențe către echipele de operațiuni ale clienților pentru operațiunile și sarcinile de întreținere locale și la distanță;
    • Servicii auxiliare, cum ar fi: re-case de trafic, retunuri de rețea, activarea caracteristicilor, modificarea rețelei și analiza performanțelor;
    • Suport pentru clienți pentru SW / HW Verificarea și validarea noilor caracteristici;
    • Asigurați-vă obiectivele de calitate ale clienților în ceea ce privește satisfacția clienților și purtați funcția de susținere la capătul RAN.

    Alte informatii

    Salariu motivant
    Bonusuri de performanta
    Oportunitatea de a lucra in proiecte industriale majore, inovatoare
    Cariera si oportunitati de dezvoltare pe baza de performanta
    Pachet de beneficii (asigurare medicala, telefon, transport etc.)