Centrul Fericirii isi mareste echipa cu o receptionera

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Centrul Fericirii active.


Vezi toate job-urile Centrul Fericirii isi mareste echipa cu o receptionera active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Centrul Fericirii
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Serioasa
    Asumata
    Responsabila
    Sociabila
    Echlibrata

    Responsabilitati

    Receptionerul reprezinta interfata cu clientii, indeplinind rolul de „gazda” la fiecare vizita a acestora. El informeaza clientii despre serviciile si produsele oferite de Centrul Fericirii – fata in fata/ telefonic/ in scris, primeste solicitarile, realizeaza programarile si confirmarea acestora, asigura primirea, inregistrarea clientilor, precum si incasarea contravalorii serviciilor achizitionate sau prestate; Receptionerul este responsabil cu administrarea programatorului, a bazei de date si a fiselor de client, are in grija zona de Receptie si vitrina de revanzare, participa la desfasurarea activitatii operationale si la sustinerea vanzarilor, comunica cu echipa, trimite raportari zilnice managementului.