Asistent Administrativ Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană comunicativă, responsabilă, bine organizată și dinamică pentru a se alătura departamentului RH de la sediul nostru din Iași. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: 





    Cunoașterea limbii franceze la nivel mediu- avansat (B2-C1); 

    Cunoștințe de utilizare a programului Excel; 

    Bune abilități de comunicare;

    Atenție la detalii, răbdare și tact în abordare.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Administrativ Resurse Umane principalele tale misiuni vor fi: 





    să acorzi sprijin și suport prin telefon, angajaților clientului francez în privința dosarelor de asigurări de sănătate; 

    să comunici prin telefon și prin e-mail cu responsabili din Franța în vederea verificării și/sau obținerii informațiilor necesare pentru soluționarea întrebărilor primite de la angajați. 

    să înregistrezi și să verifici informațiile în programele puse la dispoziție de către client; 

    să realizezi diverse rapoarte la cererea managerului și/ sau a clientului.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei și internaţional;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; 
    Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,