Asistent Administrativ Resurse Umane

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană comunicativă, responsabilă, bine organizată și dinamică pentru a se alătura departamentului RH de la sediul nostru din Iași. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: 





    Cunoașterea limbii franceze la nivel mediu- avansat (B2-C1); 

    Cunoștințe de utilizare a programului Excel; 

    Bune abilități de comunicare;

    Atenție la detalii, răbdare și tact în abordare.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Administrativ Resurse Umane principalele tale misiuni vor fi: 





    să acorzi sprijin și suport prin telefon, angajaților clientului francez în privința dosarelor de asigurări de sănătate; 

    să comunici prin telefon și prin e-mail cu responsabili din Franța în vederea verificării și/sau obținerii informațiilor necesare pentru soluționarea întrebărilor primite de la angajați. 

    să înregistrezi și să verifici informațiile în programele puse la dispoziție de către client; 

    să realizezi diverse rapoarte la cererea managerului și/ sau a clientului.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei și internaţional;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; 
    Pachet salarial atractiv.