Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Manager Vânzări - Echipamente Agricole TM
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile AgroConcept active.Vezi toate job-urile Manager Vânzări - Echipamente Agricole TM active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | AgroConcept |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.03.2018 |
Remote work: | On-site |
AgroConcept este unicul importator si distribuitor autorizat pe piata din Romania al New Holland Agriculture si unic distribuitor pentru brandurile Kverneland si Casella.
Cerinte
Ne-ar placea sa te cunoastem daca ai:
• Experiență de minim 2 ani într-un post similar de vânzări.
• Experiență în vânzarea utilajelor agricole, în domeniul utilajelor agricole, auto, de construcții și al materiilor prime agricole (fertilizanți, semințe etc.) reprezintă avantaj.
• Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii.
• Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și demonstrezi eficiență.
• Cunoștințe de limbă engleză constituie avantaj.
• Cunostințe de operare PC (Windows, Office, internet).
• Carnet de conducere categoria B.
• Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei.
• Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți.
• Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual.
• Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora.
• Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii.
• Întocmirea documentației premergătoare întâlnirilor.
• Întocmirea rapoartelor și a proceselor verbale după livrări.
• Întocmeste documente comerciale (oferte).
• Responsabil/ă de urmărirea încasărilor sumelor datorate de către client și de transmiterea documentelor de vânzare.
• Oferă sprijin prompt și corect clientilor noi, cat si celor existenti, pentru rezolvarea problemelor apărute post livrare, respectiv ii indruma, dupa caz, catre responsabilii cu remedierea problemelor semnalate.
Beneficii:
• Comision din vânzări,
• Bonuri de masă,
• Asigurare de sanatate,
• Oportunități de training în țară și în străinatate,
• Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu competitiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Timisoara Timisoara, Lugoj, | |
Construction Contract Manager - FIDIC BUCURESTI, Constanta, Timisoara, Job national | |
NOW HIRING - Consilieri Vânzări Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (30) |
Raporteaza eroarea la