Specialist vanzari flote

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Specialist vanzari flote active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta in vanzari B2B de minim 2 ani;
    Experienta in vanzari auto de minim 3 ani;
    Cunostinte despre domeniul auto;
    Abilitati de vanzare;
    Abilitati de prezentare si tinuta business;
    Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
    Abilitati de consiliere si negociere;
    Persoana dinamica, proactiva;
    Cunostinte temeinice de operare pe computer (minim Office);
    Cunostinte lb. Engleza (nivel mediu);
    Permis categoria B; experienta de minim 2 ani.

    Responsabilitati

    Gestioneaza portofoliul de clienti alocat (persoane juridice);
    Prezinta toate produsele si serviciile, in scopul de a convinge clientii sa le achizitioneze;
    Detine informatii actualizate cu privire la toate ofertele, detaliile, noutatile tehnice, actiunile de promovare si evolutiile produselor/serviciilor pe care le reprezinta si a pietei nationale / locale de profil auto si consiliaza clientii pentru alegerea variantei optime;
    Efectueaza activitati de prospectare pe teren, prin deplasare la sediul clientilor, conform programului agreat cu managerul direct;
    Prospecteaza piata/contacteaza clienti potentiali si mentine legatura cu clientii deja existenti;
    Gestioneaza la cele mai inalte standarde profesionale relatia cu clientii existenti;
    Urmareste realizarea indicatorilor de activitate necesari pentru atingerea obiectivelor, in conformitate cu Fisa de obiective;
    Se implica permanent si in mod proactiv in gestionarea tuturor fazelor din ciclul de negociere / vanzare, precum si in activitatea post-vanzare, pentru asigurarea unui nivel maxim de satisfactie al asteptarilor clientilor.