Payroll Consultant - Entry level

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Payroll Consultant - Entry level active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii superioare in domeniul financiar/economic;
    - Experienta in salarizare/resurse umane. ( minim 6 luni)
    - Bune cunostinte privind folosirea bazelor de date integrate de resurse umane si salarizare;
    - Bune abilitati de planificare, interpretare si administrare a informatiilor de resurse umane si financiare;
    - Cunoasterea legislatiei si procedurilor privind drepturile salariale;
    - Cunoasterea unei limbi straine constutuie avantaj;
    - Spirit de lucru in echipa;
    - Bune cunostinte de Microsoft Office.

    Responsabilitati

    - Efectueaza activitati de pregatire a calculului salarial si inregistrari contabile de natura salariala, cu scopul finalizarii procesului de calcul drepturi salariale;
    - Asigura verificarea tranzactiilor efectuate in sistem premergatoare caculelor de salarii si a calculelor altor beneficii conform procedurilor existente si a notificarilor transmise de resursele umane( concedii de odihna, retineri, garantii, stagii de cotizare, conturi bancare, restituire garantii, etc);
    - Asigura furnizarea corecta si la timp a informatiilor solicitate ad hoc pentru salariati( adeverinte pentru cereri de credite, adeverinte privind drepturi salariale necesare recalcularii pensiei, adeverinte pentru medicul de familie);
    - Asigura suport in ceea ce priveste furnizarea la timp a ifnormatiilor catre autoritati ( Casa de Pensii, ANOFM, Auditori Externi);
    - Asigura actualizarea procedurilor de lucru pentru utilizarea sistemului si respectarea controalelor impuse de standardele internationale de auditare.

    Alte informatii

    Oferta:
    - Pachet salarial atractiv + TM;
    - Contract perioada determinata: 6 luni;
    - Program L-V/ full time.

    Domeniu : Telecomunicatii

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (133)