Junior Financial Controller - Horizon Global, Brasov

Angajator: TRANSEARCH INTERNATIONAL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 16.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    TRANSEARCH International is a member of the AESC, the leading professional body representing the global executive search community. As a member firm all of our offices are committed to maintaining the highest professional standards, including a commitment to providing, wherever possible, diverse candidate shortlists.

    Cerinte

    • Studii superioare economice
    • Experienta intr-o pozitie similara (minimum 3 ani), preferabil in domeniul automotive sau productie
    • Cunostinte foarte bune de operare PC (cu accent pe Excel)
    • Experienta in operare ERP
    • Abilitati foarte bune de organizare si planificare
    • Gandire strategica si proactivitate
    • Persoana energica si orientata catre rezultate
    • Spirit critic, receptivitate la nou
    • Perseverenta

    Responsabilitati

    Clientul nostru, Horizon Global, o companie multinationala din domeniul Automotive, angajeaza un Junior Financial Controller, care va raporta direct catre Financial Controller Operations/ Europe.

    Viitorul Junior Financial Controller va avea un rol in monitorizarea procesului de calculatie a costurilor, va intocmi si actualiza rapoartele de performanta a produselor, va verifica executia bugetara si va fi activ implicat in procesele economice ale companiei.

    • Verifica periodic executia bugetara cu informatia financiar-contabila
    • Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate
    • Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia
    • Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor
    • Stabileste procedurile de calculatie a costurilor (ante si postcalculatie)
    • Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute
    • Imbunatateste permanent sistemul de calculatie astfel incat sa sprijine procesul decisional
    • Intocmeste si actualizeaza rapoartele de performanta a produselor
    • Construieste sistemul de indicatori de performanta pe produs si sistemul de culegere, prelucrare, agregare si raportare a datelor primare
    • Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic, precum si respectarea termenelor de introducere
    • Intocmeste periodic rapoartele de performanta a produselor si le prezinta sefilor de departament pentru analiza
    • Stabileste centrele de costuri, categoriile de cheltuieli procedurile de alocare a costurilor fixe si alte asemenea
    • Adapteaza sistemul de raportare in functie de necesitatile semnalate de catre conducerea firmei
    • Se asigura ca informatia obtinuta este corecta, completa si oportuna