Manager Vânzări - Echipamente Agricole - Calarasi, Constanta, Slobozia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AgroConcept active.


Vezi toate job-urile Manager Vânzări - Echipamente Agricole - Calarasi, Constanta, Slobozia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: AgroConcept
Domeniu:
  • Agricultura
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Calarasi
  • Constanta
  • Slobozia
  • Actualizat la: 30.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    AgroConcept este unicul importator si distribuitor autorizat pe piata din Romania al New Holland Agriculture si unic distribuitor pentru brandurile Kverneland si Casella.

    Cerinte

    Ne-ar placea sa te cunoastem daca ai:
    • Experiență de minim 2 ani într-un post similar de vânzări.
    • Experiență în vânzarea utilajelor agricole, în domeniul utilajelor agricole, auto, de construcții și al materiilor prime agricole (fertilizanți, semințe etc.) reprezintă avantaj.
    • Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii.
    • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și demonstrezi eficiență.
    • Cunoștințe de limbă engleză constituie avantaj.
    • Cunostințe de operare PC (Windows, Office, internet).
    • Carnet de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    • Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei.
    • Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți.
    • Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual.
    • Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora.
    • Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii.
    • Întocmirea documentației premergătoare întâlnirilor.
    • Întocmirea rapoartelor și a proceselor verbale după livrări.
    • Întocmeste documente comerciale (oferte).
    • Responsabil/ă de urmărirea încasărilor sumelor datorate de către client și de transmiterea documentelor de vânzare.
    • Oferă sprijin prompt și corect clientilor noi, cat si celor existenti, pentru rezolvarea problemelor apărute post livrare, respectiv ii indruma, dupa caz, catre responsabilii cu remedierea problemelor semnalate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Comision din vânzări,
    • Bonuri de masă,
    • Asigurare de sanatate,
    • Oportunități de training în țară și în străinatate,
    • Oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu competitiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    5000 - 6000 RON NET / luna
    Constanta, Mangalia, Medgidia,

    Aplica fara CV
    5000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Fetesti, Slobozia,

    Aplica fara CV
    Constanta, Tulcea,

    Vezi job-uri similare (24)