Asistent Coordonator Licitatii

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Asistent Coordonator Licitatii, pentru clientul sau, companie ce activeaza in domeniul pharma.


    • Permis categoria B;
    • Absolvent de studii superioare;
    • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza;
    • Atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene;
    • Abilitati de comunicare si negociere;
    • Limba engleza nivel avansat, scris/citit/vorbit.


    Responsabilitati

    • Actualizarea lunara a documentelor de licitatie;
    • Cunoasterea si intocmirea documentatiei necesare organizarii licitatiei;
    • Mentinerea legaturii cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii intregii proceduri;
    • Intocmirea calendarului de lucru specific fiecarei licitatii si managementul echipei responsabile in vederea respectarii termenelor limita;
    • Centralizarea rezultatelor licitatiilor si a contractelor pe licitatii.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Posibilitate reala de dezvoltare profesionala;
    • Recompensa financiara pe masura realizarilor tale( parte salariala motivanta si pachet de beneficii);
    • Mediu de lucru orientat spre rezultat si performanta.