Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy

    Cerinte

    Cerințele postului

    Studii
    • Studii superioare în desfășurare (Facultate de Comunicare și Relații publice sau Asistență Managerială și secretariat reprezintă un avantaj)

    Experiență în muncă
    • Cel puțin un an experiență în cadrul unui post asemănător
    • Activități care presupun muncă de birou.

    Cunoștiințe, Aptitudini și Abilități
    • Lucrul cu oamenii
    • Interacțiune și relaționare
    • Planificare și organizare
    • Livrarea rezultatelor și îndeplinirea așteptărilor clienților
    • Adaptabilitate la schimbare
    • Engleza nivel avansat

    Responsabilitati

    Scop: Oferă asistență și suport general prin centralizarea și analiza informațiilor esențiale din cadrul unui anumit departament. Organizarea actelor în vederea maximizării eficienței departamentului.

    Responsabilități principale
    • Manifestă interes și capacitate de înțelegere a celor din jur
    • Dovedește responsabilitate în ceea ce privește stabilirea relațiilor dintre superior și restul nivelelor de angajați
    • Planifică din timp a activităților superiorului, cu posibilitatea de a lua în considerare modificări
    • Programează interviuri și intâlniri
    • Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor și se ingrijește de corespondentă
    • Preia apeluri telefonice pentru superior
    • Păstrează confidențialitatea datelor cu caracter personal sau organizațional
    • Colectează informațiile necesare pentru manager
    • Își setează obiectivele, clar și măsurabile în timp
    • Este capabil/ă să se adapteze situațiilor dificile sau cu termen limită apropiat
    • Lucrează sistematic, metodic și ordonat.
    • Operează cu echipamente specifice de birou