Assistant Manager

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Cerințele postului

    Studii
    • Studii superioare în desfășurare (Facultate de Comunicare și Relații publice sau Asistență Managerială și secretariat reprezintă un avantaj)

    Experiență în muncă
    • Cel puțin un an experiență în cadrul unui post asemănător
    • Activități care presupun muncă de birou.

    Cunoștiințe, Aptitudini și Abilități
    • Lucrul cu oamenii
    • Interacțiune și relaționare
    • Planificare și organizare
    • Livrarea rezultatelor și îndeplinirea așteptărilor clienților
    • Adaptabilitate la schimbare
    • Engleza nivel avansat

    Responsabilitati

    Scop: Oferă asistență și suport general prin centralizarea și analiza informațiilor esențiale din cadrul unui anumit departament. Organizarea actelor în vederea maximizării eficienței departamentului.

    Responsabilități principale
    • Manifestă interes și capacitate de înțelegere a celor din jur
    • Dovedește responsabilitate în ceea ce privește stabilirea relațiilor dintre superior și restul nivelelor de angajați
    • Planifică din timp a activităților superiorului, cu posibilitatea de a lua în considerare modificări
    • Programează interviuri și intâlniri
    • Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor și se ingrijește de corespondentă
    • Preia apeluri telefonice pentru superior
    • Păstrează confidențialitatea datelor cu caracter personal sau organizațional
    • Colectează informațiile necesare pentru manager
    • Își setează obiectivele, clar și măsurabile în timp
    • Este capabil/ă să se adapteze situațiilor dificile sau cu termen limită apropiat
    • Lucrează sistematic, metodic și ordonat.
    • Operează cu echipamente specifice de birou