Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerințele postului

    Studii
    • Studii superioare în desfășurare (Facultate de Comunicare și Relații publice sau Asistență Managerială și secretariat reprezintă un avantaj)

    Experiență în muncă
    • Cel puțin un an experiență în cadrul unui post asemănător
    • Activități care presupun muncă de birou.

    Cunoștiințe, Aptitudini și Abilități
    • Lucrul cu oamenii
    • Interacțiune și relaționare
    • Planificare și organizare
    • Livrarea rezultatelor și îndeplinirea așteptărilor clienților
    • Adaptabilitate la schimbare
    • Engleza nivel avansat

    Responsabilitati

    Scop: Oferă asistență și suport general prin centralizarea și analiza informațiilor esențiale din cadrul unui anumit departament. Organizarea actelor în vederea maximizării eficienței departamentului.

    Responsabilități principale
    • Manifestă interes și capacitate de înțelegere a celor din jur
    • Dovedește responsabilitate în ceea ce privește stabilirea relațiilor dintre superior și restul nivelelor de angajați
    • Planifică din timp a activităților superiorului, cu posibilitatea de a lua în considerare modificări
    • Programează interviuri și intâlniri
    • Asigură protocolul în cadrul întâlnirilor și se ingrijește de corespondentă
    • Preia apeluri telefonice pentru superior
    • Păstrează confidențialitatea datelor cu caracter personal sau organizațional
    • Colectează informațiile necesare pentru manager
    • Își setează obiectivele, clar și măsurabile în timp
    • Este capabil/ă să se adapteze situațiilor dificile sau cu termen limită apropiat
    • Lucrează sistematic, metodic și ordonat.
    • Operează cu echipamente specifice de birou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (83)