INSPECTOR SALARII (durata determinata)

Angajator: Generali Romania Asigurare Reasigurare
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Generali este una dintre cele mai de renume companii de asigurari la nivel international, care ofera clientilor si partenerilor sai asigurari generale, de viata si servicii de asistenta. Povestea noastra a inceput in urma cu aproape doua secole, in 1831, pe pamant italienesc, la Trieste. In toata aceasta indelungata perioada, Generali s-a extins dand nastere unuia dintre cele mai puternice Grupuri financiare la nivel mondial.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Curs inspector resurse umane/salarizare;
    • Experienta 3 ani in domeniul salarizare;
    • Engleza nivel mediu;
    • Cunostinte foarte bune Microfost Office( Excel, Word, Power Point);
    • Cunostinte WizSalary (constituie avantaj);
    • Orientare catre rezultate si catre client;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Atentie distributiva, atentie la detalii;
    • Abilitati excelente de comunicare si relationare;
    • Atitudine proactiva, pozitiva, inovativa;
    • Abilitati organizatorice, spirit de echipa, eficienta;
    • Bune cunostinte ale legislatiei privind aplicarea taxelor asupra veniturilor salariale si a termenelor de depunere a declaratiilor catre institutiile statului.

    Responsabilitati

    • Intocmirea statului de plata, efectuarea platilor salariale, intocmire note contabile;
    • Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului;
    • Intocmirea comenzilor pentru tichetele de masa si cadou si distribuirea acestora;
    • Intocmirea diverselor raportari solicitate