Specialist Suport Clienti (contract limitat/6luni)

This job is no longer active!

View all jobs OMV Global Solutions active


View all jobs Specialist Suport Clienti (contract limitat/6luni) active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: OMV Global Solutions
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 07.03.2018
    Short company description

    We as OMV Global Solutions belong to the OMV Group, one of the market leaders with regard to oil & gas - or simply one of the most important oil and gas companies in Central and Eastern Europe with ventures in more than 15 countries worldwide.

    Our name reflects the things we stand for. We sell neither diesel nor gasoline, rather a wide variety of high quality services. We provide individual solutions that are tailored precisely to our customers’ needs. As integrated shared service center of the OMV Group our range of services goes from IT, Financial Services, HR Management & Consulting, HR Administration, Center for Occupational Health, Procurement up to Facility Management related services. The skills of our employees are our strengths. Their specific know-how and our longstanding experience provide our decisive competitive advantage. Our sustainable and profitable growth benefits especially our employees as well as our customers and shareholders.

    Our goal is to render the best quality services possible and we therefore are looking for people who take pride in fulfilling these challenging tasks and actively strive for continuous quality driven growths. In order to make the best quality happen, we use the latest technology and offer an attractive benefit and career model in an exciting and multicultural working environment.

    Requirements

    • Lucru in ture (noapte & weekend)
    • Experienta in activitati de vanzare, intr-un mediu orientat spre clienti.
    • Experiența în serviciul pentru clienți și operațiunile back office este importantă
    • Rezultate dovedite în furnizarea de rezultate într-un mediu de afaceri provocator
    • Abilitati excelente de comunicare
    • Rezultate și orientare îmbunătățită

    Responsibilities

    • Actioneaza ca reprezentant in relaţii cu clienţii, acordand asistenta la vanzare, asistenta post-vanzare si tehnica.
    • Responsabil in asigurarea unui suport optim pentru clientii de Card si BVCA, resepectand toate procesele relevante de vanzari si administrare (ex : comenzi carduri si livrarea acestora, semnarea contractului, tranzctii client, facturare, tratarea reclamatiilor si optimizarea proceselor),
    • Responsabil cu realizarea obiectivelor de servicii pentru clienți prin contribuția la informațiile și recomandările serviciului de relații cu clienții la planurile și revizuirile strategice
    • Promoveaza in fata clientilor o imagine pozitiva a companiei pe care o reprezinta.
    • Se constituie ca interfaţă cu clienţii şi dezvoltă cu aceştia relaţii care să promoveze încrederea şi credibilitatea în serviciile oferite.
    • Rezolvă solicitările clienţilor prin soluţii înscrise în standardele de calitate şi eficienţă stabilite.
    • Comunica cu clientii intr-un limbaj potrivit, fiind constient de nivelul de intelegere al fiecarui client si pastrand o atitudine pozitiva chiar si in cazul clientilor dificili.