Asistent (ă) administrativ "Travaux" (cu limbă franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent (ă) administrativ "Travaux" (cu limbă franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă:
    - Activitatea administrativă nu mai reprezintă un secret, ai lucrat minim 6 luni in domeniu,
    - Ești pasionat (ă) de limba franceză, comunici la nivel avansat și te trezești uneori gândind cu voce tare «en français»,
    - Îți place să călătorești și esti dispus(ă) la formări şi deplasări la nivel internaţional,
    - Proactivitatea te definește, poţi urmări concomitent o mulţime de proiecte cu aceeași rigoare și supleţe,
    - Ești organizat(ă), și știi să prioritizezi,
    înseamnă că ești persoana potrivită și te asteptăm în echipa de «Support Travaux» (pentru Franța) la sediul nostru din București.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ al Departamentului « Travaux », misiunea ta va consta în oferirea de suport administrativ în proiectele de întreținere și reabilitare a magazinelor din Franța prin:
    - gestionarea relației cu diverșii concesionari, cu firmele de întreținere, cu administrațiile locale;
    - verificarea și validarea facturilor, a documentelor și a devizelor;
    - relansarea diverșilor prestatari;
    - gestionarea de tabele;
    - realizarea rapoartelor de activitate.

    Alte informatii

    Ce-ți oferim:
    - Formare la nivelul companiei şi internaţional;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (50)