Referent informatii clienti - Resita

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Dedeman active.


Vezi toate job-urile Referent informatii clienti - Resita active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Dedeman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Resita
  • Actualizat la: 20.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu dedicat dezvoltarii lor profesionale.
    In cei 25 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care işi tratează angajaţii cu respect, iar in 2006 pe locul 8 in topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
    Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 10.500 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

    Cerinte

    Studii medii/superioare
    Excelente abilitati de comunicare si interrelationare
    Orientare catre client, diplomatie si abilitati de gestionare a conflictelor si reclamatiilor
    Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare
    Harnic, perseverent, onest, cu simt dezvoltat al responsabilitatii
    Capacitate de analiza a diferitelor situatii intalnite in activitate
    Operare MS Office ( Excel, Word ) – nivel avansat

    Responsabilitati

    Ofera informatii clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie
    Inregistreaza datele persoanelor fizice si juridice, in baza de date a magazinului
    Completeaza si mentine evidenta documentelor specifice de retur si de transport marfa la domiciliu
    Completeaza certificatele de garantie pentru produsele cumparate de clienti
    Colecteaza, triaza si distribuie corespondenta primita
    Asigura necesarul de tipizate
    Desfasoara activitati cu caracter administrativ (trimite fax-uri si mail-uri, realizeaza legaturi telefonice, completeaza necesarul de papetarie si emite comanda catre sediu)

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
    Training-uri specifice functiei
    Posibilitatea dezvoltarii in cariera