Reprezentant Vanzari Mercantizare Bucuresti, Cluj Napoca

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 25.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Studii:
    Minim studii medii.

    Experienţa în muncă:
    Nu este necesara experienta anterioara intr-o pozitie similara, dar reprezinta un avantaj;
    Permis de conducere categoria: B (valid, fara cazier); minim 1 an vechime;
    Disponibilitate pentru deplasari multiple.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    Initiativă;
    Orientare catre client si rezultate;
    Flexibilitate si capacitate de a gestiona sarcini multiple de natura administrativa, fara sa piarda din vedere obiectivele generale
    Puternice aptitudini de solutionare a problemelor;
    Abilitatea de a lucra in echipa;
    Excelente abilitati de comunicare: impact si influenta;

    Responsabilitati

    SCOP: Aplica si respecta politica si strategia de mercantizare la clientii existenti si clientii noi din zona alocata.

    RESPONSABILITATI :

    Aplica planul de mercantizare stabilit pentru aria de responsabilitate alocata;
    Respecta programul de vizitare magazine client stabilit;
    Asigura prezenta si vizibilitatea materialelor promotionale la toate punctele de vanzare din zona alocata, in vederea cresterii volumului de vanzare ale companiei;
    Prezinta intr-un mod profesionist directorului/ proprietarului de magazin, materialele promotionale ale companiei;
    Identifica noi clienti si ii fidelizeaza pe cei existenti, respectand regulile si procedurile companiei;
    Identifica spatiile cu o buna vizibilitate in magazinele din zona alocata si obtine acordul directorilor/proprietarilor de magazine pentru a expune materialele promotionale;
    Aranjeaza materialele promotionale in spatiile identificate respectand politica de mercantizare stabilita;
    Actualizeaza baza de date a clientilor; mentine si imbunatateste in permanenta relatiile profesionale cu acestia;