Reprezentant Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 08.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerinte:
    • multa răbdare cu diverse categorii de oameni, aflati in diverse contexte mai mult sau mai putin stresante. A fi proactiv cu ei, orientat catre solutii si atent la detaliile ce le solicita rezolva de multe ori jumatate din probleme.
    • sa comunici intr-un mod calm, deschis si cu dorinta de a ajuta.
    • o experienta similara in pozitii de relatii cu clientii de minimum jumatate de an te-ar ajuta mult
    • limba engleza la nivel mediu (atat conversational, cat si scris) este absolut importanta ca sa-ti faci bine treaba.

    Responsabilitati

    Responsabilitati
    - sa le oferi ajutor clientilor cu multa rabdare si tact, incat tranzactia sa fie finalizata.
    - consilierea clientilor, sa ii ajuti sa comande exact ce au nevoie pentru a se dezvolta personal sau in afacerea lor; actul de vanzare este efectiv unul de a gasi potrivirea dintre nevoile reale ale clientilor (uneori chiar neindicate) cu serviciul sau produsul nostru care l-ar putea ajuta cel mai mult;
    - sa realizezi diverse statistici legat de ce nevoi au clienții, ce sugestii si recomandari ne fac, in ce stadiu se afla comenzile si incasarile din tranzactiile lor.
    - dupa ce un client interactioneaza cu tine (ca e telefonic, pe chat sau email), sa aiba o stare placuta si pe cat posibil cerinta lui sa fie indeplinita.
    - de a transforma un client nemultumit (justificat sau nu) in cel mai mare ambasador al nostru.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>