Reprezentant Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 08.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerinte:
    • multa răbdare cu diverse categorii de oameni, aflati in diverse contexte mai mult sau mai putin stresante. A fi proactiv cu ei, orientat catre solutii si atent la detaliile ce le solicita rezolva de multe ori jumatate din probleme.
    • sa comunici intr-un mod calm, deschis si cu dorinta de a ajuta.
    • o experienta similara in pozitii de relatii cu clientii de minimum jumatate de an te-ar ajuta mult
    • limba engleza la nivel mediu (atat conversational, cat si scris) este absolut importanta ca sa-ti faci bine treaba.

    Responsabilitati

    Responsabilitati
    - sa le oferi ajutor clientilor cu multa rabdare si tact, incat tranzactia sa fie finalizata.
    - consilierea clientilor, sa ii ajuti sa comande exact ce au nevoie pentru a se dezvolta personal sau in afacerea lor; actul de vanzare este efectiv unul de a gasi potrivirea dintre nevoile reale ale clientilor (uneori chiar neindicate) cu serviciul sau produsul nostru care l-ar putea ajuta cel mai mult;
    - sa realizezi diverse statistici legat de ce nevoi au clienții, ce sugestii si recomandari ne fac, in ce stadiu se afla comenzile si incasarile din tranzactiile lor.
    - dupa ce un client interactioneaza cu tine (ca e telefonic, pe chat sau email), sa aiba o stare placuta si pe cat posibil cerinta lui sa fie indeplinita.
    - de a transforma un client nemultumit (justificat sau nu) in cel mai mare ambasador al nostru.