Organizator de Evenimente

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Organizator de Evenimente active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 06.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cum esti tu:
    • Esti tipul de om care da ritmul pentru altii si care te dezarmeaza cu optimismul sau.
    • Poti delega fara probleme, dand dovada de o buna cunoastere a nevoilor altora.
    • Ai incredere in tine si oamenii simt ca tu le poti rezolvi problema cu multa prietenie.

    Responsabilitati

    Ce responsabilitati vei avea?
    • Această pozitie presupune interes pentru activitati care implica contact direct cu clientii, dezvoltarea de relatii si oferirea de ajutor in implementarea solutiilor din cursurile noastre. Aproape jumatate din program vei calatori prin tara, in fiecare locatie pregatind sala de evenimente de la zero.
    • Va trebui sa gasesti placere in a organiza un eveniment in toate amanuntele lui, avand atat o parte de executie cat si una de coordonare si supervizare generala a echipei. Ne asteptam sa vii cu idei si strategii de imbunatatire a tuturor proceselor din cadrul evenimentului. A sti toate detaliile, te va ajuta sa faci fata la frecventele momente de incertitudine, in care efectiv va trebui sa ai incredere in tine ca iei decizia cea mai buna pentru clientul din fata ta.
    • Este necesar ca pana acum sa fi activat intr-un mediu dinamic, unde ai vorbit clar si ai putut directiona si convinge alti oameni. A fi de incredere e in primul rand o atitudine, care insa e sustinuta de abilitatea de a forma parteneriate si alinate cu oamenii, de a fi in folosul lor. Tehnic se numeste vanzare de produse, practic insa misiunea noastra este de a gasi si oferi informatia cea mai potrivita pentru fiecare antreprenor care intra in contact cu noi.
    • Cat bun simt si politete vrei sa folosesti pentru a transforma un client nemultumit (justificat sau nu) in cel mai mare ambasador al nostru.