REPREZENTANT ZONAL ACHIZITII PENTRU UNUL DIN JUDETELE IASI, GALATI, MARAMURES

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile REPREZENTANT ZONAL ACHIZITII PENTRU UNUL DIN JUDETELE IASI, GALATI, MARAMURES active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Baia Mare
  • Galati
  • Iasi
  • Actualizat la: 08.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza pentru clientul sau, o companie multinationala.

    - studii superioare finalizate;
    - persoana deschisa, organizata, dinamica, orientata spre rezultate si capabila de indeplinirea sarcinilor in timp util;
    - bune abilitati de comunicare si negociere;
    - cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala.

    Responsabilitati

    - Solicitarea de oferte de la mai multi furnizori si compararea acestora;
    - Colaborează si analizeaza cu departamentul de marketing produsele, tehnicile de vanzare, promovare a firmelor concurente;
    - Clarificarea posibilelor neconcordante tehnice si comerciale;
    - Actualizare de baze de date: furnizori, materiale, preturi, conditii de plata, modalitati de transport;
    - Verificarea si urmarirea comenzilor;
    - Intocmirea de rapoarte si analize periodice referitoare la cererea, oferta si vanzarile produselor si serviciilor comercializate de firma;
    - Organizare retururi achizitii in cazul deficientelor de calitate sau cantitate;
    - Organizare si responsabilitate asupra partii logistice a achizitiilor;
    - Dezvolta reteaua de clienti si reprezentanti de vanzari ai firmei in zona/regiunea alocata.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - pachet salarial motivant;
    - sistem informatic performant si logistica moderna;
    - contract de munca pe perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi, Sibiu, Suceava, Job national

    Iasi,

    Baia Mare, Oradea, Satu-Mare,

    Vezi job-uri similare (28)