Marketing Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPA Solutions active.


Vezi toate job-urile Marketing Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    ● previous hands-on experience in performance (adwords or facebook ads) and affiliate managment
    ● previous experience in handeling big media budgets (minimum 200k euro/year)
    ● since your job will be to achieve positive ROI, a good understanding of retail KPIs is also required (Revenue, Gross Margin, Gross Profit, Cost of Goods Sold and so on)
    ● Good Knowledge of Google Analytics and Microsof Excel

    Responsabilitati

    ● Develop the ROI strategy for each channel together with the marketing director and set-up the main KPIs.
    ● Further elaborate the strategy into specific tactics/projects/actions.
    ● Evaluate and estimate the potential of each tactic/project/action with the help of the e-commerce analyst.
    ● Manage and supervise the implementation of the ROI tactics/projects/actions by the media partners and or internal designated team.
    ● Test, analyze and constantly optimise to achieve the set KPIs and especially positive ROI
    ● Be ready to rapidly make any necessary changes when that is required by business priorities (from speeding up to fit a deadline that is important for the entire business)
    ● Follow the performance of each channel through specific reports that you elaborate and update on a daily/weekly/monthly basis.
    ● Negotiate deals, fees and contracts with partners and vendors.