Analist cumpărări, Schachermayer București

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Experienţă de minim 2 ani în domeniul achiziţiilor, pe o poziţie similară;
    • Studii superioare absolvite;
    • Cunoştinţe bune de utilizare a PC-ului (Microsoft Office)
    • Foarte bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în limba română; Cunostinte medii de limba engleza.

    Responsabilitati

    • Menţine un control permanent asupra documentelor contractuale şi a modificărilor acestora;
    • Asigură obţinerea de la furnizori a tuturor documentelor însoţitoare şi cele privind calitatea produselor furnizate de aceştia, (certificate de calitate/conformitate, agremente tehnice etc.) precum şi a instrucţiunilor tehnice de control şi verificare, manipulare, depozitare şi montaj;
    • Centralizează şi efectuează comenzile de mărfuri la furnizori, în baza necesarelor de vânzare şi a comenzilor speciale de clienţi, folosind sistemul SAP;
    • Urmareşte şi verifică confirmările de comandă de la furnizori şi se asigură de respectarea preţurilor şi a termenelor de livrare conform contractelor şi ofertelor negociate;
    • Propune soluţii de remediere urgentă a problemelor în situaţia în care furnizorii întârzie livrarea mărfurilor;
    • Evaluează periodic furnizorii in baza indicatorilor prestabiliti;
    • Menţine şi dezvoltă relaţii excelente cu toţi furnizorii companiei;
    • Monitorizează şi optimizează în permanenţă stocurile cu respectarea indicatorilor de performanţă stabiliţi;
    • Intocmeşte la termenele stabilite, informările, rapoartele şi situaţiile cerute de conducerea societăţii în legatură cu activităţile specifice desfăşurate;

    Alte informatii

    Profilul psihologic:

    • Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei
    • Consecventa in declaratii si actiuni
    • Centrare pe rezultate;
    • Iniţiativă;
    • Implicare în muncă;
    • Comunicare;
    • Asertivitate;
    • Abilităţi de organizare;
    • Spirit analitic, inovator şi atent la detalii;
    • Meticulozitate şi adaptabilitate;
    • Abilităţi de persuasiune.