Receptioner

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Profilul candidatului/cerinte:

    · Experienta min 1 an in domeniul industriei hoteliere - Receptie – reprezinta un avantaj;
    · Cunostinte de operare a sistemului de gestiune hoteliera OPERA – reprezinta un avantaj;
    · Capacitatea de a indeplini sarcini si obiective multiple;
    · Cunostinte operare PC - conditie obligatorie;
    · Abilitati de comunicare interpersonala, orientare catre client, sociabilitate, spirit de echipa,
    responsabilitate si angajament, adaptabilitate, aspect fizic placut.
    · Contract pe perioada determinata
    · Program in ture: 12h/24h

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    · Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei – efectuare/inregistrare rezervari,
    inregistrare cazari conform diagramei si documentelor de rezervare/cazare validate;
    · Factureaza si incaseaza contravaloarea serviciilor de cazare;
    · Raspunde si asigura o buna gestionarea a solicitarilor clientilor etc;
    · Asigura interfata cu celelalte activitati din cadrul unitatii, preia solicitarile/sesizarile primite din
    partea clientilor si le transmite spre rezolvare;
    · Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii cu furnizorii de servicii pentru prestarea
    serviciilor la un standard de calitate ridicat;
    · Indeplinirea sarcinilor de serviciu in concordanta cu standardele de calitate BRD.