Corporate Assistant Manager

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Most responsibilities include, but are not limited to:
    1. Provide Administrative support to the Hub team as required:
    • coordinate the office space, room bookings and activity programmes;
    • type correspondence and produce documents and reports;
    • attend and take notes at meetings , when necessary, using assistive technology, as appropriate;
    • overall coordination of any hub visits;
    • support Area Hub’s Quality and Business Plan;
    • central administration of the hub management;
    • track, follow up on actions and initiatives initiated by managers;

    2. Office Admin
    • storage room administration;
    • order and manage local stationary, assessment forms and office equipment;
    • keep the filing system in order, including the setting-up of new service users;
    • coordinate seats reshuffles;
    • type correspondence and to produce documents and expense reports;
    • invoice customers and liaise with the finance department whilst maintaining appropriate spreadsheets and data information;
    • submit tickets for any issues in the allocated organization;
    • point of contact in any major issues for the allocated organization;

    Responsabilitati

    Most responsibilities include, but are not limited to:
    1. Provide Administrative support to the Hub team as required:

    • coordinate the office space, room bookings and activity programmes;
    • type correspondence and produce documents and reports;
    • attend and take notes at meetings , when necessary, using assistive technology, as appropriate;
    • overall coordination of any hub visits;
    • support Area Hub’s Quality and Business Plan;
    • central administration of the hub management;
    • track, follow up on actions and initiatives initiated by managers;

    2. Office Admin

    • storage room administration;
    • order and manage local stationary, assessment forms and office equipment;
    • keep the filing system in order, including the setting-up of new service users;
    • coordinate seats reshuffles;
    • type correspondence and to produce documents and expense reports;
    • invoice customers and liaise with the finance department whilst maintaining appropriate spreadsheets and data information;
    • submit tickets for any issues in the allocated organization;
    • point of contact in any major issues for the allocated organization;