Specialist service Centrale termice - RM. VALCEA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTIMATE active.


Vezi toate job-urile Specialist service Centrale termice - RM. VALCEA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ALTIMATE
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 03.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    ALTIMATE is an IT integrator, part of UTI Grup, providing companies with access and control over their main development tool: business information. The detailed understanding of resources and an efficient management of processes within the company give clients a view of the whole picture and opens their way towards new business opportunities

    Cerinte

    Studii: superioare tehnice, centrale termice, instalatii pentru constructii sau similar
    Cursuri/atestări specifice postului: autorizare ISCIR, RSL si VTP reprezintă avantaj
    Experiența profesională: minim 3 ani pe o poziție similară

    Responsabilitati

    1. Realizează mentenanța echipamentelor de la punctele de lucru ale clienților;
    2. Execută modificări pe echipamentele, instalațiile de la punctele de lucru ale clienților;
    3. Completează rapoartele de mentenanță generală preventivă și corectivă precum și fișele (situațiile) pentru intervențiile corective (și de service) efectuate la obiectivele aparținând beneficiarului și răspunde de calitatea lucrărilor executate;
    4. Realizează și răspunde de operațiile de verificări și reconfigurări ale sistemelor în conformitate cu cerințele;
    5. Intervine operativ pentru rezolvarea incidentelor la solicitarea managerului direct;
    6. Coordoneaza, dupa caz, echipele sau personalul dat in subordine pe intreaga perioada de desfasurare a unei lucrari;
    7. Solicită materiale/piese de schimb/echipamente în funcție de necesități;
    8. Completează rapoarte și alte situații aferente activității de execuție și service, conform procedurilor și notelor interne la nivel de companie;
    9. Transmite fișele de intervenție, respectând termenele impuse prin cerințele interne, proceduri, note și alte reglementări specific;
    10. Raportează șefului ierarhic orice problemă intervenita pe durata activității desfășurate, ce poate avea implicații în relația cu beneficiarii.