Inginer mentenanță Centrale termice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTI Grup active.


Vezi toate job-urile Inginer mentenanță Centrale termice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: UTI Grup
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 03.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    UTI este un grup de firme cu 28 de ani de experienţă pe piața din România şi competenţe în multiple domenii: soluţii de securitate și pentru apărare, tehnologia informaţiei şi comunicaţii, instalaţii şi construcţii, soluţii de securitate pentru obiective private, soluții inteligente de transport și taxare, mentenanţă şi administrare.

    Cerinte

    1. Studii: superioare tehnice, centrale termice, instalatii pentru constructii sau similar
    2. Cursuri/atestări specifice postului: autorizare ISCIR, RSL si VTP reprezintă avantaj
    3. Experiența profesională: minim 3 ani pe o poziție similară
    4. Permis de conducere categoria B
    5. Disponibilitate la program prelungit și deplasări în țară.

    Responsabilitati

    1. Realizează mentenanța echipamentelor de la punctele de lucru ale clienților;
    2. Execută modificări pe echipamentele, instalațiile de la punctele de lucru ale clienților;
    3. Completează rapoartele de mentenanță generală preventivă și corectivă precum și fișele (situațiile) pentru intervențiile corective (și de service) efectuate la obiectivele aparținând beneficiarului și răspunde de calitatea lucrărilor executate;
    4. Realizează și răspunde de operațiile de verificări și reconfigurări ale sistemelor în conformitate cu cerințele;
    5. Intervine operativ pentru rezolvarea incidentelor la solicitarea managerului direct;
    6. Coordoneaza, dupa caz, echipele sau personalul dat in subordine pe intreaga perioada de desfasurare a unei lucrari;
    7. Solicită materiale/piese de schimb/echipamente în funcție de necesități;
    8. Completează rapoarte și alte situații aferente activității de execuție și service, conform procedurilor și notelor interne la nivel de companie;
    9. Transmite fișele de intervenție, respectând termenele impuse prin cerințele interne, proceduri, note și alte reglementări specific;
    10. Raportează șefului ierarhic orice problemă intervenita pe durata activității desfășurate, ce poate avea implicații în relația cu beneficiarii.