Ofiter Chargeback

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Ofiter Chargeback active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:
    Studii superioare economice/ juridice/ tehnice;
    Vechime minima de 2 ani in domeniul platilor electronice si a tranzactiilor cu carduri;
    Cunostinte in domeniul activitatii prin intermediul cardurilor;
    Cunostinte privind reglementarile legale si interne pentru domeniile de activitate gestionate;
    Tehnici de comunicare;
    Cunoasterea aplicatiilor informatice in domeniu;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:
    Preiei si rezolvi refuzurile la plata ale detinatorilor de carduri BCR cu privire la tranzactiile efectuate cu carduri in retelele de acceptare ale altor banci;
    Contactezi si colaborezi cu detinatorii de card in vederea obtinerii tuturor informatiilor necesare solutionarii disputelor, precum si cu alte banci;
    Informezi detinatorii de card BCR cu privire la modalitatea de solutionare a disputei;
    Formulezi raspunsuri la reclamatiile clientilor detinatori de carduri privind refuzurile la plata;
    Preiei si rezolvi refuzurile la plata primite de la alte banci cu privire la tranzactiile efectuate in reteaua de acceptare a BCR;
    Contactezi si colaborezi cu comerciantii BCR in vederea obtinerii documentelor si informatiilor necesare tratarii disputelor privind tranzactii efectuate cu carduri non BCR la terminalele BCR;
    Analizezi cauzele care au determinat nemultumirile clientilor si propui planuri de remediere in scopul imbunatatirii caracteristicilor si functionalitatii produselor;
    Asiguri suportul tehnic necesar in cadrul proiectelor de dezvoltare a noilor produse si servicii sau a implementarii noilor versiuni de aplicatii;
    Asiguri documentarea pentru sustinerea cazurilor disputate;
    Preiei documentatia si faci investigatii de specialitate pentru sustinerea cazurilor in disputa la nivelul interfetelor de lucru VOL si MasterCard Connect.