Ofiter Chargeback

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:
    Studii superioare economice/ juridice/ tehnice;
    Vechime minima de 2 ani in domeniul platilor electronice si a tranzactiilor cu carduri;
    Cunostinte in domeniul activitatii prin intermediul cardurilor;
    Cunostinte privind reglementarile legale si interne pentru domeniile de activitate gestionate;
    Tehnici de comunicare;
    Cunoasterea aplicatiilor informatice in domeniu;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:
    Preiei si rezolvi refuzurile la plata ale detinatorilor de carduri BCR cu privire la tranzactiile efectuate cu carduri in retelele de acceptare ale altor banci;
    Contactezi si colaborezi cu detinatorii de card in vederea obtinerii tuturor informatiilor necesare solutionarii disputelor, precum si cu alte banci;
    Informezi detinatorii de card BCR cu privire la modalitatea de solutionare a disputei;
    Formulezi raspunsuri la reclamatiile clientilor detinatori de carduri privind refuzurile la plata;
    Preiei si rezolvi refuzurile la plata primite de la alte banci cu privire la tranzactiile efectuate in reteaua de acceptare a BCR;
    Contactezi si colaborezi cu comerciantii BCR in vederea obtinerii documentelor si informatiilor necesare tratarii disputelor privind tranzactii efectuate cu carduri non BCR la terminalele BCR;
    Analizezi cauzele care au determinat nemultumirile clientilor si propui planuri de remediere in scopul imbunatatirii caracteristicilor si functionalitatii produselor;
    Asiguri suportul tehnic necesar in cadrul proiectelor de dezvoltare a noilor produse si servicii sau a implementarii noilor versiuni de aplicatii;
    Asiguri documentarea pentru sustinerea cazurilor disputate;
    Preiei documentatia si faci investigatii de specialitate pentru sustinerea cazurilor in disputa la nivelul interfetelor de lucru VOL si MasterCard Connect.