Operator Call Center Limba Franceza - Spaniola

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cteam active.


Vezi toate job-urile Operator Call Center Limba Franceza - Spaniola active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Cteam
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cteam Human Capital este una dintre companiile reputate in piata de resurse umane si livreaza servicii de consultanta HR (studii salariale, compensatii & beneficii, etc.), recrutare si selectie, administrare de personal, coaching, training, teambuilding, atat in Romania, cat si pe pietele din Europa unde este prezenta.

    Din 2016, Cteam Human Capital face parte din grupul international de companii Cteam, cu birouri in Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Cehia, Croatia, Moldova, Romania, Serbia, Slovacia.

    Cerinte

    Operator Call Center Limba Franceza - Spaniola

    Cerinte

    • Cunostinte avansate de limba Franceza si Spaniola
    • Dorinta de a invata si disponibilitate pentru dezvoltare
    • Cunostinte de utilizare a telefoanelor inteligente si tabletelor (Android, Windows)
    • Cunostinte bune de operare PC
    • Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client
    • Atitutide pozitiva, rezistenta la efort psihic
    • Cunostinte medii de limba Engleza

    Responsabilitati

    Responsibilitati

    • Preluarea de apeluri in legatura cu clientii externi intr-o maniera politicoasa si profesionista
    • Oferirea de informatii referitoare la produsele partenerului nostru.
    • Diagnosticarea corecta a problemei cu care se confrunta clientul
    • Identificarea corecta si gasirea celor mai bune solutii pentru client
    • Mentinerea unui nivel ridicat al cunostintelor referitoare la servicii, informatii tehnice sau de alta natura, capacitatea de a rezolva intr-un mod profesionist cererile clientilor
    • Folosirea corecta a aplicatiilor utilizate, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor
    • Urmarirea stadiului cererilor inregistrate si contactarea clientului atunci cand este cazul pentru a-i oferi informatiile necesare

    Alte informatii

    Beneficii

    • Training si formare la locul de munca
    • Mediu profesionist de lucru
    • Posibilitatea de a avansa si a dezvolta o cariera
    • Salariu motivant