HR Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile HR Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Magurele
  • Actualizat la: 01.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie internationala ce ofera solutii software pentru fortele terestre, aeriene si navale, cautam un Specialist Resurse Umane.

    • Studii superioare finalizate;
    • Cunostinte avansate de limba engleza scris si vorbit;
    • Cunoasterea prevederilor Codului muncii in vigoare si a altor legi referitoare la relatiile de munca;
    • Capacitate foarte buna de comunicare;
    • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
    • Capacitate de a respecta termene limita;
    • Atentie catre detalii.

    Responsabilitati

    • Planifica si organizeaza activitatile specifice departamentului de resurse umane;
    • Controleaza buna desfasurare a contractelor individuale de munca, tine evidenta concediilor de odihna, pontajului, intocmeste corect dosarele pentru angajare;
    • Colaboreaza cu agentiile de recrutare si coordoneaza procesele de recrutare si selectie pentru posturile vacante;
    • Este responsabil cu intocmirea documentelor pentru procesul de angajare si concediere;
    • Este responsabil de efectuarea raportarilor in Revisal online pentru incheiere, modificare sau incetare contract.
    • Faciliteaza integrarea noilor angajati in organizatie, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere a performanţelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele companiei;
    • Reprezinta societatea la ITM, AJOFM, Casa de Pensii si alte institutii publice si private.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (102)