Responsabil mentenanta tehnica si investitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Responsabil mentenanta tehnica si investitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • Studii superioare tehnice, de preferinta inginer constructor;
    • Experienta in proiecte de amenajari complete de sedii si mentenanta tehnica a acestora ;
    • Cunostinte avansate pachet Microsoft Office;
    • Cunostinte SAP;
    • Permis conducere categoria B;
    • Limba engleza, minim nivel mediu;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Abilitate de comunicare, negociere, planificare;
    • Spirit de echipa;
    • Disponibilitate de calatorie in interes de serviciu ;
    • Cunostinte despre bugete operationale si de investitii.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:
    • Pregateste si deruleaza proiecte de amenajare a sediilor bancare (unitati teritoriale si Head Office);
    • Desfasoara activitati legate de obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare – depunere/ridicare documentatie, urmarirea constanta a fluxului de aprobari;
    • Asigura mentenanta tehnica pentru toate sediile bancii
    • Tine evidenta bunurilor bancii, se ocupa de intocmirea documentelor necesare transferurilor sau scoaterii din evidente ;
    • Ofera informatii specifice departamentului de achizitii;
    • Verifica facturile furnizorilor si le ataseaza documente relevante in vederea platii.

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Telefon mobil.