Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Responsabil mentenanta tehnica si investitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile OTP Bank active.Vezi toate job-urile Responsabil mentenanta tehnica si investitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.
OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.
Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.
Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.
Candidatul ideal:
• Studii superioare tehnice, de preferinta inginer constructor;
• Experienta in proiecte de amenajari complete de sedii si mentenanta tehnica a acestora ;
• Cunostinte avansate pachet Microsoft Office;
• Cunostinte SAP;
• Permis conducere categoria B;
• Limba engleza, minim nivel mediu;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilitate de comunicare, negociere, planificare;
• Spirit de echipa;
• Disponibilitate de calatorie in interes de serviciu ;
• Cunostinte despre bugete operationale si de investitii.
Descrierea jobului:
• Pregateste si deruleaza proiecte de amenajare a sediilor bancare (unitati teritoriale si Head Office);
• Desfasoara activitati legate de obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare – depunere/ridicare documentatie, urmarirea constanta a fluxului de aprobari;
• Asigura mentenanta tehnica pentru toate sediile bancii
• Tine evidenta bunurilor bancii, se ocupa de intocmirea documentelor necesare transferurilor sau scoaterii din evidente ;
• Ofera informatii specifice departamentului de achizitii;
• Verifica facturile furnizorilor si le ataseaza documente relevante in vederea platii.
Beneficii:
- Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
- Pachet salarial atractiv;
- Asigurare medicală;
- Asigurare de viaţa;
- Telefon mobil.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil Creditare Microbusiness și IMM - Agentia Bucuresti (zona Piata Victoriei) BUCURESTI, | |
Sales & Account Officer - Bucuresti BUCURESTI, | |
Jurist Recuperare Creante - Agricover Credit IFN Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (25) |
Raporteaza eroarea la