Responsabil mentenanta tehnica si investitii

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • Studii superioare tehnice, de preferinta inginer constructor;
    • Experienta in proiecte de amenajari complete de sedii si mentenanta tehnica a acestora ;
    • Cunostinte avansate pachet Microsoft Office;
    • Cunostinte SAP;
    • Permis conducere categoria B;
    • Limba engleza, minim nivel mediu;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Abilitate de comunicare, negociere, planificare;
    • Spirit de echipa;
    • Disponibilitate de calatorie in interes de serviciu ;
    • Cunostinte despre bugete operationale si de investitii.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:
    • Pregateste si deruleaza proiecte de amenajare a sediilor bancare (unitati teritoriale si Head Office);
    • Desfasoara activitati legate de obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare – depunere/ridicare documentatie, urmarirea constanta a fluxului de aprobari;
    • Asigura mentenanta tehnica pentru toate sediile bancii
    • Tine evidenta bunurilor bancii, se ocupa de intocmirea documentelor necesare transferurilor sau scoaterii din evidente ;
    • Ofera informatii specifice departamentului de achizitii;
    • Verifica facturile furnizorilor si le ataseaza documente relevante in vederea platii.

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Telefon mobil.