Inginer service echipamente birotica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Inginer service echipamente birotica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Sibiu
  • Actualizat la: 19.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    Recrutam pentru unul dintre clientii nostri, o companie cu reprezentare nationala, specializata in servicii externalizate pentru toate activitatile de imprimare, copiere si scanare documente dintr-o firma.

    - Permis de conducere cat. B;

    - Studii superioare, prezinta avantaj domeniul electrotehnic;

    - Deprinderea si cunoasterea metodelor si tehnicilor moderne de service echipamente de birotica, (copiatoare, faxuri, multiplicatoare, ghilotine);

    - Deprinderea si cunoasterea activitatilor si operatiunilor privind depanarea copiatoarelor, faxurilor, imprimantelor, multiplicatoarelor, ghilotinelor;

    - Cunostinte privind teletransmisia datelor pentru faxuri, copiatoare, imprimante in retele de calculatoare si functionarea acestora.

    Responsabilitati

    - Asigura functionarea echipamentelor vandute si/sau preluate in service la parametrii tehnici specificati in documentatia tehnica, astfel incat sa se respecte cerintele standardului ISO9001;

    - Instaleaza echipamente noi, instruieste operatorii si asigura intretinerea aparatelor in perioada de garantie conform contractului de vanzare ( prin vizite periodice stabilite de comun acord cu beneficiarii conform contractelor incheiate cu acestia);

    - Asigura continuitatea asistentei tehnice la echipamentele iesite din garantie prin vizite periodice la cererea beneficiarilor sau prin incheierea de contracte de service.

    - Urmareste in permanenta derularea contractelor incheiate cu beneficiarii pentru echipamentele aflate in regim “full-service”;

    - Intocmeste si actualizeaza lista clientilor preluati in service si respecta termenele stabilite privind programarea vizitelor in teren;

    - Se preocupa de reinnoirea contractelor expirate sau de prelungirea lor prin acte aditionale;

    - Raspunde in termenul cel mai scurt posibil la solicitarile telefonice, prin fax sau email din partea beneficiarilor;

    - Intocmeste propuneri pentru piese de schimb, materiale, documentatii tehnice, aparate, instrumente de masura si scule necesare desfasurarii activitatii de service;

    - Işi desfăşoara activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă.-Utilizeaza corect maşinile, aparatura, uneltele, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;

    - Foloseste in bune conditii patrimoniul echipamentelor, materialelor, programelor de diagnoza si testare, a pieselor de schimb, documentatiilor tehnice, aparatelor si instrumentelor de masura, a uneltelor si sculelor din dotare, a mobilierului care i-a fost atribuit, precum si a autoturismului din dotare;

    - Se preocupa permanent de mentinerea autoturismului de serviciu intr-o stare buna de functionare .

    - Intocmeste rapoartele de deranjament, analizeaza periodic (lunar) incidentele produse si face propuneri de inlaturare a acestora.

    - Intocmeste din timp lista cu piesele de schimb ce urmeaza a fi inlocuite, liste pe care le inainteaza Directorului Zonal Service si Directorului cu Aprovizionarea din cadrul departamentului care apoi vor fi transmise beneficiarilor;

    - Preda personalului de la beneficiar echipamentele depanate si consemneaza acest lucru in documentele de evidenta;

    - Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei ( programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.);

    - Aplica procedurile interne departamentului service si masurile organizatorice transmise pe cale ierarhica ;

    - Respecta toate prevederile cu privire la activitatea de service cuprinse in documentatia specifica AC, la nivelul societatii;

    - Respecta documentele aplicabile ale sistemului de management integrat , ale sistemului de management al mediului si realizeaza inregistrarile aferente;

    - Transmite la termenele stabilite datele necesare emiterii facturilor pentru contractele de service si servicii;

    - Respecta regulile interne stabilite de Departamentul IT privind politica informationala a firmei;

    - Isi organizeaza activitatea pentru a se obtine o eficienta maxima si pentru a elimina deplasarile inutile;

    - Va raspunde prompt la orice modalitate de a fi contactat in timpul programului de lucru.

    Alte informatii


    Serviciile de recrutare si leasing de personal ale Colorful HR Leasing vă asigură acces la personal înalt calificat, pe o perioadă determinată/nedeterminata de timp, în funcție de proiectele pe care le aveți și un bun control al costurilor. Noi ne ocupăm de salarizarea și administrarea de personal, vă oferim consultanță legislativă și rapoarte pe toata perioada derulării contractului, voi aveți timp să vă ocupați de dezvoltarea afacerii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (60)