Marketing Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DLA Piper active.


Vezi toate job-urile Marketing Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: DLA Piper
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DLA Piper este o firmă internaţională de avocatură cu birouri în peste 40 de ţări din Europa, Statele Unite ale Americii, Asia-Pacific si Orientul Mijlociu, care oferă servicii de asistență juridică pentru clienţii săi din întreaga lume.
    Ca membru al echipei DLA Piper, vei avea ocazia să lucrezi la cel mai înalt nivel de profesionalism, într-un mediu competitiv, vei putea să îţi asumi un rol activ, să vii cu sugestii constructive și soluții inovatoare.
    Avem nevoie și de tine pentru a continua să ne dezvoltăm şi să fim printre cei mai buni!
    Acum totul depinde de tine.
    Te așteptăm!

    Cerinte

    Care sunt cerintele?

    - cunoaşterea limbii engleze (scris, citit, vorbit);
    - cunoaşterea programelor din pachetul MS Office;
    - atenţie, initiativa, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
    - spirit de organizare şi capacitate de prioritizare şi planificare;
    - capacitate de a lucra atât în echipă cât şi pe cont propriu, fără supraveghere;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţi externi;
    - capacitate de concentrare, autocontrol, viteza de executie si reactie;
    - capacitate de a respecta cerinţele si termenii de predare a lucrărilor;
    - adaptabilitate la cerinţele postului si flexibilitate la stiluri si ritmuri diferite de lucru;
    - capacitatea de a rezolva problemele;
    - capacitatea de analiza si sinteza, creativitate;

    Responsabilitati

    Care sunt principalele atribuţii?

    - Asigura interfata cu persoanele din afara firmei;
    - Elaboreaza si actualizeaza referinţele, propunerile, brosurile, prezentările si materialele de prezentare ale companiei (tiparite sau in format electronic);
    - Se asigura ca materialele produse pentru clienti, conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe) contin informatii corecte, actualizate, utilizează stilul intern si sunt in linie cu cerintele de branding ale firmei;
    - Coordoneaza, verifica, editeaza si concepe raspunsuri la cererile de oferta primite de avocati;
    - Coordoneaza planificarea si desfasurarea seminariilor pentru client, angajamentele de vorbitor in public asumate de avocati, evenimentele special, participarea la licitatii, etc;
    - Identifica evenimentele/seminariile/conferintele relevante pentru firma, inregistreaza participantii si analizeaza rezultatele;
    - Raspunde de relatia cu presa: contribuie la aparitia avocatilor in presa relevanta, elaborează recenzii sau comunicate de presă si se ocupa de distribuirea si monitorizarea lor;
    - Implementeaza si dezvolta strategia de relatii publice a firmei, incluzand prezentari interne si externe (newsletter, alerta client, etc) cu scopul de a promova imaginea firmei in exterior;
    - Pregateste si circula zilnic un sumar al articolelor din presa referitoare la clienti si competitori;
    - Participa la diverse intalniri ale reprezentantilor ariilor de practica in vederea asistarii avocatilor prin initiative de marketing si identificarea unor noi oportunitati;
    - Intocmeste liste de distributie pentru buletine juridice sau diverse evenimente (Craciun, Martisor) si le actualizeaza;
    - Actualizeaza CV-urile avocatilor;
    - Mentine si dezvolta website-ul companiei, actualizeaza continutul acestuia in concordanta cu website-ul global;
    - Raspunde de newsletterurile locale, brosuri si materiale de creatie;
    - Tine legatura cu echipele de marketing regionale

    Alte informatii

    Ce oferim?

    - Oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
    - Dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
    - Pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (104)