Responsabil publicare conținut digital

Angajator: Grup Renault Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grup Renault Romania

    Pasiunea este motorul Grupului Renault. Din pasiune pentru masini si pentru oameni avem astazi in Romania o gama completa de activitati prin care ii oferim fiecarui client vehiculul potrivit. Sa te alaturi Grupului Renault Romania inseamna sa iti poti pune amprenta in oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare. Sa faci parte din echipa noastra inseamna sa participi la crearea vehiculului viitorului.

    Cerinte

    Experiență profesională:
    Minim 1 an în domeniul digital sau experiență în comunicare/redactare de conținut pentru web.

    Competențe profesionale şi aptitudini:
    •Limba Franceză şi limba Engleză- nivel avansat
    •O buna cunoaștere a pachetului MS Office
    •Experiență în utilizarea unui CMS (Content Management System)
    •Cunoaşterea Adobe Experience Manager constituie avantaj
    •Capacitatea de a comunica cu ușurință la telefon sau pe e-mail de o maniera clara şi sintetică
    •Capacitați redacționale în special în limba franceza
    •Capacitate de a lucra în echipă cu interlocutori internaționali
    •Capacitate de ascultare, reactivitate şi adaptare la schimbare

    Responsabilitati

    În calitate de Responsabil publicare conținut vei fi responsabil de producția, implementarea şi publicarea conținutului digital (texte, fotografii, video) pe platformele digitale Renault respectând calitatea şi termenele de lansare ale vehiculelor precum şi nevoile meseriilor.

    Misiuni :
    •Implementarea Masterelor platformelor web ale Grupului Renault integrând informațiile necesare pentru activitatea comercială actuala dar și pentru cea viitoare
    •Optimizarea ergonomiei paginilor și organizarea conținutului în planuri de produs și alte secțiuni business pentru a permite îmbunătățirea parcursului utilizator
    •Crearea și actualizarea fișelor multimedia destinate configuratorului
    •Întreținerea și actualizarea tabloului de bord de urmărire a actualizărilor Masterelor pentru platformele web
    •Consultarea în mod regulat a planului de comercializare al produselor pe ţară şi prioritizarea conținutului în funcție de planul de lansare al produselor
    •Asigurarea referențierii conținutului prin validarea acestuia de către expertul SEO al echipei digitale centrale
    •Implementarea şi respectarea regulilor de referenţiere, regulilor editoriale şi metodelor de tagging.