Asistent Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile qpas active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that weĺll find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    Dac─â sunte╚Ťi o persoan─â entuziast─â, determinat─â, motivat─â ╚Öi dori╚Ťi s─â v─â dezvolta╚Ťi o cariera ├«ntr-un mediu strucurat si organizat, atunci sunte╚Ťi ├«n locul potrivit.
    Pentru clientul nostru, WILO Romania, companie multina╚Ťional─â, produc─âtor german de pompe ╚Öi sisteme de pompe de ├«nalt─â tehnologie, caut─âm un Asistent Comercial, care s─â se al─âture echipei lor ├«n cre╚Ötere.

    Candidatul ideal

    Bune abilităţi de comunicare;
    Bune abilit─â┼úi de planificare ┼či organizare;
    Atenţie distributivă;
    Spirit de echip─â;
    Operare PC: MS Office;
    Excelenta cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;
    Cunoașterea de limbi străine: limba engleza avansat.

    Responsabilitati

    Introducerea comenzilor de vânzare ale clienţilor în programul de gestiune;
    Verificarea stocului de produse comandate de client și confirmarea comenzii;
    Efectuarea comenzii de cumpărare și transmiterea ei prin sistemul ERP, SAP în cazul în care produsele nu se afla pe stoc;
    Verificarea în sistemul centralizat SAP a termenelor de livrare și transmiterea informaţiilor către client;
    Verificarea limitelor de credit și a soldurilor clienţilor
    Transmiterea cererilor de deblocare emise de Reprezentanţii zonali de vânzări către Departamentul Finaciar;
    Avizarea sosirii mărfurilor comandate către clienţi;
    Facturarea mărfurilor către clienţi;
    Preluarea documentelor de plată de la clienţi în cazul în care aceștia au obligaţia prezentării la livrare a documentelor de încasare (CEC, bilet la ordin) și predarea acestora la Departamentul Financiar;
    Arhivarea comenzilor clienţilor în momentul în care acestea au fost livrate integral;
    Arhivarea documentelor de livrare (facturi, avize de expediţie) și predarea la departamentul contabilitate în ultima zi a lunii;
    Gestionarea corespondenţei cu clientii;
    Asigurarea logisticii necesare pentru livrarea mărfurilor în regim de curierat rapid.

    Alte informatii

    Contract pe perioad─â determinat─â de 2 ani.
    Procesul de recrutare se desfasoara prin intermediul QPAS, agentie de recrutare.
    Doar candidatii eligibili vor fi contacta╚Ťi.