Asistent Comercial

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that well find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    Dacă sunteți o persoană entuziastă, determinată, motivată și doriți să vă dezvoltați o cariera într-un mediu strucurat si organizat, atunci sunteți în locul potrivit.
    Pentru clientul nostru, WILO Romania, companie multinațională, producător german de pompe și sisteme de pompe de înaltă tehnologie, cautăm un Asistent Comercial, care să se alăture echipei lor în creștere.

    Candidatul ideal

    Bune abilităţi de comunicare;
    Bune abilităţi de planificare şi organizare;
    Atenţie distributivă;
    Spirit de echipă;
    Operare PC: MS Office;
    Excelenta cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;
    Cunoașterea de limbi străine: limba engleza avansat.

    Responsabilitati

    Introducerea comenzilor de vânzare ale clienţilor în programul de gestiune;
    Verificarea stocului de produse comandate de client și confirmarea comenzii;
    Efectuarea comenzii de cumpărare și transmiterea ei prin sistemul ERP, SAP în cazul în care produsele nu se afla pe stoc;
    Verificarea în sistemul centralizat SAP a termenelor de livrare și transmiterea informaţiilor către client;
    Verificarea limitelor de credit și a soldurilor clienţilor
    Transmiterea cererilor de deblocare emise de Reprezentanţii zonali de vânzări către Departamentul Finaciar;
    Avizarea sosirii mărfurilor comandate către clienţi;
    Facturarea mărfurilor către clienţi;
    Preluarea documentelor de plată de la clienţi în cazul în care aceștia au obligaţia prezentării la livrare a documentelor de încasare (CEC, bilet la ordin) și predarea acestora la Departamentul Financiar;
    Arhivarea comenzilor clienţilor în momentul în care acestea au fost livrate integral;
    Arhivarea documentelor de livrare (facturi, avize de expediţie) și predarea la departamentul contabilitate în ultima zi a lunii;
    Gestionarea corespondenţei cu clientii;
    Asigurarea logisticii necesare pentru livrarea mărfurilor în regim de curierat rapid.

    Alte informatii

    Contract pe perioadă determinată de 2 ani.
    Procesul de recrutare se desfasoara prin intermediul QPAS, agentie de recrutare.
    Doar candidatii eligibili vor fi contactați.