Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Comercial
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile qpas active.Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | qpas |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.03.2018 |
Remote work: | On-site |
Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that we. will find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.
Cerinte
Dacă sunteți o persoană entuziastă, determinată, motivată și doriți să vă dezvoltați o cariera într-un mediu strucurat si organizat, atunci sunteți în locul potrivit.
Pentru clientul nostru, WILO Romania, companie multinațională, producător german de pompe și sisteme de pompe de înaltă tehnologie, cautăm un Asistent Comercial, care să se alăture echipei lor în creștere.
Candidatul ideal
Bune abilităţi de comunicare;
Bune abilităţi de planificare şi organizare;
Atenţie distributivă;
Spirit de echipă;
Operare PC: MS Office;
Excelenta cunoaștere a limbii române, scris și vorbit;
Cunoașterea de limbi străine: limba engleza avansat.
Introducerea comenzilor de vânzare ale clienţilor în programul de gestiune;
Verificarea stocului de produse comandate de client și confirmarea comenzii;
Efectuarea comenzii de cumpărare și transmiterea ei prin sistemul ERP, SAP în cazul în care produsele nu se afla pe stoc;
Verificarea în sistemul centralizat SAP a termenelor de livrare și transmiterea informaţiilor către client;
Verificarea limitelor de credit și a soldurilor clienţilor
Transmiterea cererilor de deblocare emise de Reprezentanţii zonali de vânzări către Departamentul Finaciar;
Avizarea sosirii mărfurilor comandate către clienţi;
Facturarea mărfurilor către clienţi;
Preluarea documentelor de plată de la clienţi în cazul în care aceștia au obligaţia prezentării la livrare a documentelor de încasare (CEC, bilet la ordin) și predarea acestora la Departamentul Financiar;
Arhivarea comenzilor clienţilor în momentul în care acestea au fost livrate integral;
Arhivarea documentelor de livrare (facturi, avize de expediţie) și predarea la departamentul contabilitate în ultima zi a lunii;
Gestionarea corespondenţei cu clientii;
Asigurarea logisticii necesare pentru livrarea mărfurilor în regim de curierat rapid.
Contract pe perioadă determinată de 2 ani.
Procesul de recrutare se desfasoara prin intermediul QPAS, agentie de recrutare.
Doar candidatii eligibili vor fi contactați.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (33) |
Raporteaza eroarea la