Commercial Channel Admin with French

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 24.02.2018
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Requirements

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Commercial Support Representative with French language.

    Requirements:

    - Preferably 1 year of experience in customer support services;
    - Higher education, preferably economics/commercial/technical studies;
    - English and French – advanced level;
    - Solid knowledge of Microsoft Office, especially Excel, also Access;
    - Excellent verbal and written communication skills;
    - Attention to details;
    - Strong troubleshooting, analytical, and communication skills.

    Responsibilities

    Responsibilities:

    - Investigates and retrieves the necesary information to solve requests or queries from partners or other internal teams, using resources, applications and electronic means available to the team, within the deadlines;
    - Manages end to end the relationship with partners by taking over their requests from the submission and up to finding and applying the correct and appropriate solution;
    - Solves financial and logistic partners requests and is responsible to initiate necessary actions for the functionality of internal processes;
    - Preparing/analyzing reports agreed with the direct manager (for example: performance indicators, quality reports, data investigation or collection within projects in progress).

    Job Code: 011117RMR