Analist Servicii Client Incidentologie

This job is no longer active!

View all jobs Renault Group Romania active


View all jobs Analist Servicii Client Incidentologie active on Hipo.ro

View all jobs Quality Control active on Hipo.ro


Employer: Renault Group Romania
Domain:
  • Quality Control
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 03.05.2018
    Remote work: On-site
    Short company description

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Requirements

    - Technical higher education;
    - Car industrial environment knowledge; knowledge in Mechanical Organ;
    - Experience in the Quality / Engineering / Manufacturing (min 2 years);
    - Knowledge of functional car services and repair methods;
    - Good knowledge in French and English;
    - Good knowledge of MS Office (Word, Excel, PPT);
    - Ability of analysis and synthesis, capacitatede teamwork and transverse;
    - Communication skills verbal and written.

    Responsibilities

    Animate the LUP Quality Service (QS) process that aims to detect, correct, and capitalize errors and malfunctions encountered by the after-sales network in all diagnostic and repair methods and tools;
    - Animate LUP QS on perimeters that have been assigned to it;
    - Ranking quality issues according to a customer effect scale (criticality);
    - Send dysfunctions to the jobs involved;
    - Pilot the LUP QS treatment advancement meetings;
    - Manage reporting and performance indicators (KPIs);
    - Participate in building and improving processes related to service incidentology, when developing LUP QS tools and indicators;
    - Respect the time and quality objectives regarding the availability of solutions in the after-sales network, 2 KPIs tracked.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    6000 - 7500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (14)